9. srpna 2013

9.8. 2013 + Essence LE na září

Krásný den :)
jelikož už novinky od Essence článek byl, tak jsem si řekla, že další limitované edice přidám k občasnému povídání :) Tyhle vedra už mě pomalu zmáhají a nemám vůbec náladu nic dělat, ale nebojte, recenze zase nějaké budou. První měsíc prázdnin jsem si užila a doufám, že to tak bude i s druhou půlkou (vlastně už jenom 22 dní!). Asi jsem divná, ale fakt se těším, až si půjdu nakoupit ty blbovinky do školy. Všechny ty barevné propisky, bločky, nálepky atp... jo, to je můj ráj. Tak snad nejsem sama. Raději se už vrhnu na ty novinky, abych se mohla pak odlepit od židle :D


Z této LE mě zaujala jenom ta kabelka, ale stejně vím, že bych ji nikam nenosila, jedině jako kosmetickou taštičku, to možná jo. Laky mají barvy, které se dají normálně sehnat a nemají ani tu (podle mě) "lepší lahvičku". 



Tady mně zaujala jumbo tužka na oči a možná ještě ten konfetový lak na nehty. Teď v létě si můj mozek prostě asi řekl, že se nebudu malovat a nic kupovat, tak se mi nic moc nelíbí... Tvářenku bych ale taky asi nezahodila, ovšem pořád si brousím zoubky na tu z LE Girls on tour.

Takže mě nakonec skoro nic nezaujalo, ale třeba se to změní, až je uvidím naživo. Co vy a limitované edice od Essence? Kupujete si z nich nějaké výrobky?

1 komentář:

  1. Nevím, jestli vůbec budu mít šanci si v září nějakou limitku koupit, to bych musela jet vyloženě jen pro ni:) ale z té druhé se mi moc líbí ta broskvová tvářenka a efektový lak:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)