17. srpna 2013

Balea odličovací ubrousky Green Coconut

Krásnou sobotu přeju :)
V létě na odličování nic jiného už nepoužívám. Nejen v létě, ale po celý rok jsem plně závislá na odličovacích ubrouscích jakékoli značky. Mými nejoblíbenějšími jsou tyto značky Balea s grapefruitem, ovšem v srpnu přišli s novou limitkou, tak jsem si ji nenechala ujít.


Jedná se o ubrousky s "vůní" Green Coconut. Já tam teda nic takového necítím, ale vůně je vcelku příjemná, celkem výrazná což nemusí být pro každého.


Jsou určené pro normální pleť (myslím, že je může použít každý). V balení je jich 25 kusů, ovšem prodávají se po dvou balení + krabička na ubrousky za 85 Kč a najdete je ještě v modrém provedení s názvem Light Blue. Odličují dobře, poperou se i s voděodolnou řasenkou, ale na tu bych to nedoporučovala, protože mě pak trochu pálely oči. Pokud chcete mít pleť pořádně čistou, tak je nutné pak použít pleťovou vodu/mléko na dočištění, neodlíčí totiž všechno. + i poslední ubrousek byl dobře navlhčený!
Ubrousky bych tedy mohla doporučit a pokud je normálně používáte, tak si je určitě pořiďte i s krabičkou, aby vám nevyschly.

Jaké máte zkušenosti s odličovacími ubrousky vy?

Děkuju moc za včerejší návštěvnost, blog navštívilo 86 lidí :) Celkově se návštěvnost blogu blíží k 10 000! 

2 komentáře:

  1. Abych řekla vím jak voní zelená (fujky, ale alkohol to asi neměl být no:D:D to si zase domýšlím) a vím jak voní kokos (♥♥♥) ale jak voní zelený kokos?:D:F Nepředstavitelné!:D Jinak já vlhčené ubrousky vůbec nepoužívám, není to nic moc pro mě no:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla že to bude tráva a kokos (teda to je na obrázku), ale ani jedno z toho tam necítím takže to je třeba ještě něco jinačího :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)