31. srpna 2013

Spotřebováno - srpen 2013

Hezkou poslední prázdninovou sobotu :)
O prázdninách jsem se modlila, aby tenhle den nepřišel (tím myslím konec prázdnin), ale je tu a s ním i statistika spotřebovaných věcí za měsíc srpen. Za srpen jsem nespotřebovala nějaké kvantum věcí jako minule, ale i tak mám kolem 10 věcí. Jdeme na to :)


Puma Jamaica 2 - Na obalu se píše, že to je deodorant? Parfém/deodorant jsem ráda používala, má hezkou tropickou sladčí vůni. Balení má 75ml, cena je asi okolo 200Kč, přesně něvím, jelikož jsem ho dostala dárkem. Výdrž vůně není jako u parfému, na oblečení jde cítět déle, ale na těle tak 3-4 hodiny.
Balea peeling s vůní indického čaje a vanilky - Můj první a určitě ne poslední peeling od Baley. Tak krásnou vůni a "opeelingování" za neuvěřitelných 23Kč! Viděla jsem ještě provedení citrónové, které bylo sice trochu dražší, ale i za těch 40Kč to je super. Více v tomto článku.
Balea šampon s vůní borůvek - Šampon mám z limitované edice, která by teď měla ještě ale probíhat, takže ho seženete. Je opravdu modrý, krásně voní a vlasy umyje. Já si vlasy myju obden a ten druhý den nevypadaly ještě tak špatně. Je důležité potom použít kondicionér nebo balzám. Koupila jsem ho za 33Kč.


Balea vlhčené ubrousky Green Coconut - Ubrousky jsou z limitované edice, která ještě probíhá a můžete si vybrat z dalších 2 typů/vůní. Psala jsem na ně recenzi.
Babylove vlhčené ubrousky s aloe vera a heřmánkem -Vlhčené ubrousky jsou moje zlato :D Zvláště tyto, které jsem s sebou nosila v kabelce na utření rukou, nebo když jsem se někde potřebovala odlíčit. V balení jich je 15 a stojí 16Kč. Nijak výrazně nevoní, a když jsou určené pro děti, tak neuškodí ani vám.
Ebelin vatové tampónky - Taková klasická věc, která by se tady objevovala dokola asi ob měsíc. Tentokrát jsem si řekla, že vám je ukážu. V balení jich je 140 kusů jen za 32Kč. Jsou ze 100% bavlny, takže se nerozpadávají a jsou podle mě nejlepší, které jsem zatím měla a vyzkoušela.


Avon pečující a regenerační maska na vlasy s heřmánkem a aloe vera -Oblíbila jsem si masky na vlasy, které na nich nemusím 10 minut nechávat působit (jelikož jsem holt líná) a tahle je přesně pro mě. Stačí ji nanést a opláchnout. Funguje jako balzám, vlasy mám po ní hebké a snáž rozčesatelné. Stojí okolo 70Kč.
Essence coverstick (05 matt beige) - Starý korektor, který jsem konečně dopotřebovala :D Více si o něm můžete přečíst v recenzi.
Yves Rocher balzám na rty (21. Abricot doux) - Od Yves Rocher jsem zatím nic nezkoušela, ale jenom balzám jsem i oblíbila, takže až příště půjdu nakupovat, kouknu se po něčem dalším. Má naoranžovělou barvu a lesk. Více v recenzi.
Garnier Miracle Skin Perfector BB cream vzoreček (Light) -U tohohle BB krému mě překvapila barva, která mi seděla - v zimě by asi byla ale moc tmavá. Hezky se roztírá a na léto bych ho klidně používala, zatím mě ale nijak víc neláká.
Nivea Q10 denní krém vzoreček - Krém na vrásky, já vím, že v 16 tohle nepotřebuju. Nevěřím, že by krém dokázal s vráskami něco udělat nebo je dokonce úplně vyhladit jako nás lákají reklamy. Krém ale pěkně hydratoval a rychle se vstřebal.

Co jste za srpen stihli spotřebovat vy? Máte něco podobného?

PS: 10 000 návštěv! Děkuju :) 
PPS: Zvu vás na jednu super giveaway o štětce, BB krém a tvářenku! :)

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)