11. srpna 2013

16. narozeniny + opožděné 1. narozeniny blogu

Krásnou neděli :)
Tak konečně přišel čas i na mě a dočkala jsem se svých 16. narozenin. Jelikož jsem vždycky nejmladší ze třídy, tak na to čekám jako na spasení každý rok :D Oslavu jsme měli doma včera s rodinou, jelikož mamka má narozeniny o 5 dní dříve, tak to slavíme spolu. S kámoškami jsme to taky už oslavili. Dárky vám ukazovat asi nebudu, stejně by vás to asi nebavilo.

No a k opožděným prvním narozeninám blogu. Nějak jsem to nevnímala, ale nedávno jsem se koukala na staré články a zjistila jsem, že pro můj blog je 14. květen to narozeninové datum (příští rok si na to už vzpomenu!). Takže bych svému blogu a sobě chtěla popřát to, ať mi blogování dlouho vydrží, abych psala články pravidelně a hlavně aby vás bavily :)


2 komentáře:

  1. Přeji vše nejlepší jak tobě, tak i blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k oběma narozeninám a přeju hodně štěstí v životě i blogování.) Proklikala jsem se k Tobě přes odkaz na tagy, tak to tu teprve prozkoumávám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)