19. srpna 2013

Essence - 10 me and my ice cream oční stíny

Ahojte :)
dneska mám nějak zajímavě dobrou náladu, tak snad mi to vydrží a optimismus nezmizí počátkem září :D Dnes bude recenze na oční stíny od Essence - už jsem ji psala, ale bylo to celkem dost dávno, takže tady je nová verze.



Stíny jsem koupila asi předminulý rok ve výprodeji za 30Kč. Jsou v odstínu 10 me and my ice cream, což jsou 4 světlé jemně barevné odstíny.



Stíny jsou na prstu hezky pigmentované, ovšem na víčku tomu už tak není, taky dost práší. Bázi nemám, ale korektor tomu trochu pomůže. Všechny mají hezký perleťový lesk. Co se týče výdrž, tak to je asi 4-5 hodin, stíny se začnou spíše ztráce. Takže bych je i doporučit mohla, v jiných barvách bych si je za plnou cenu 80 Kč možná i koupila, ale jedině s bází.

Používáte stíny? Máte nějaké osvědčené?

4 komentáře:

  1. Jsou pěkné :) Vypadá to určitě líp, než když jsou ty oči černé ;)

    OdpovědětVymazat
  2. pastelový podzim ;) proč ne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No..stíny jsou to hezké a za tu cenu, že? Ale to není pro mě. Já nosím černou a bílou a tím to pro mě končí. Takže tohle neeee :D
    Ale každý má jiný styl. :) Takže ti to moc přeju, že jsi tak dobře pořídila. Mě naštěstí stačí jen tužky na oči. Ale těch zase mám..bezpočet. A každý den, na mých očích je alespoň 1, ale většinou spíš odstíny od 4 z nich - černá, bílá, černá se třpytkami a černá tekutá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tuhle, kde je černý, šedý, bílý a fialový stín a přesně, jak píšeš - nejsou pořádně pigmentované, tudíž nevydrží a práší. Takže jelikož jsem ji dostala, používám ji, ale víckrát už ne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)