21. srpna 2013

Blue Bow Nails │ Nehty

Ahojte :)
jednoho krásného letního dne, jsem se rozhodla, vyzkoušet konečně něco nového na nehtech. Našla jsem si návod na tyto nehty a další den se šlo na věc. Původně nemají být modré, ale bílé (bílý lak jsem do včerejška neměla), mě se ale takhle i více líbí.



Samotné lakování nebylo vůbec složité.Prostě jsem nalakovala (pokusila se) oblouček asi do půlky nehtu a pak kolem něj udělala tečky. Ty pomohly tomu, aby to jako oblouček vypadalo. Mašličku jsem dělala párátkem a zbytek tečkovací pomůckou z Avonu s černou akrylovou barvou. Modrý lak je vám už určitě známý, je to Rimmel 60 seconds 835 Bright back at you, který k mému údivu tuhne a táhne se už po 2 měsících...

Jak se vám nehty líbí? Udělaly by jste si je taky?

4 komentáře:

  1. Tak tohle je bomba, to určitě zkusím, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Má kamarádka si takové nehty dělá, ale já na to moc nejsem. Většinou se mi to do pár dní stejně pokazí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)