29. srpna 2013

29.8. 2013

Hezký čtvrtek :)
Nebudu rozebírat, že prázdniny končí, myslím že si to všichni plně uvědomujeme... Upřímně, do školy jsem se před 3mi týdny i těšila, až uvidím zase všechny ty lidi, ale teď, jak se to blíží ne :D Přece jenom, se všemi lidmi ve třídě jsem si nesedla, ale mají k nám přijít 2 noví kluci, tak alespoň něco nového. Jdu už do druhého ročníku (jak jste mohli podle věku asi vyvodit) a celkem mě děsí, jak ten jeden rok rychle utekl a že za chvíli budu stát před komisí u maturity :D Tak snad to tak rychle neuteče.

Co se týče blogu, připravuju giveaway jelikož se blog blíží k 10 000 zhlédnutí! Mimochodem v úterý byla návštěvnost 113 lidí za což moc děkuji. Giveaway spustím asi 2.9. 2013 ať máte na začátku školy nějaké zpříjemnění. Taky teď často obměňuji design, ale už jsem s ním celkem spokojená. Ještě chystám novou rubriku - co je v mé kosmetické taštičce (nebo nějaký podobný název) vždy za určité období - jaro, léto, podzim, zima, škola, v kabelce... Jako co s sebou nosím, co se hodí u sebe třeba ve škole mít atp.



I laky Essie by mi stačily :D

Užijte si víkend :)

3 komentáře:

  1. S tou školou to mám úplně stejně. Napřed jsem se do ní docela těšila, na ty lidi. Ale teď? Nejraději bych zůstala doma minimálně další 2 měsíce. Ty máš štěstí, že k vám mají přijít ti dva kluci, aspoň se máš na co těšit, to k nám nepřijde nikdo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já když jsem šla do druháku, tak jsem se těšila, ale hned mě to přešlo jak jsem do školy došla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Do školy se docela těším, sice jdu "jenom" do devítky, ale jsem ráda, že po dlouhé době uvidím své přátele, ale zase to dojíždění, to je moje noční můra. :D Na giveaway se těším, i když se podobných věcí neúčastním, pokud by bylo o co hrát, klidně bych se zúčastnila. :) Obrázky jsou moc pěkné, donutila jsi mě k tomu, abych si nalakovala nehty. Taky si užij víkend, když je to takhle poslední před začátkem školy a tu věřím že zvládneš levou zadní ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)