15. srpna 2013

Oblíbené laky na nehty za léto 2013

Ahoj :)
tak jsem vymyslela (jo někde se už to objevilo) další pravidelnou rubriku, kterou bych chtěla na blogu zavést. Budou to oblíbené laky na nehty vždy za určité období: jaro, léto, podzim, zima. No a tentokrát (sice opožděně) nás čeká léto. Asi za 2 měsíce bude článek na podzimní laky atd. Ještě bych řekla, že laků nemám zas tak moc, jako některé blogerky, takže se laky budou možná opakovat :)


Laky jsem tentokrát vybrala jenom 4, jelikož mi jich pár už vyschlo, takže jsou vyhozené. První je od Gabrielly Salvete v odstínu 102. Koupila jsem ho za 50Kč v akci. Má krásnou růžovou krémovou barvu a jelikož nejsem na neonky, tohle byla moje letní neonka. Kryje ve dvou vrstvách a řekla bych, že tak normálně rychle schne (recenze bude). Druhým lakem je už výraznější oranžová od Miss Sporty v odstínu 343. Kryje ve dvou vrstvách a slibuje rychlé schnutí což můžu potvrdit. V akci ho můžete najít v tomhle videu/článku. Třetím lakem je opět Gabriella Salvete z řady Stars Enamel v odstínu 01 Lila. Určitě jste už tyhle laky někde viděly, je jich plný facebook a blogová sféra taky. Laky stojí okolo 80Kč, tento kryje i v jedné vrstvě, ale lépe vypadají 2. Na to, že obsahuje dost třpytek se dobře odlakovává a krásně se na slunci třpytí, recenze je tady. Posledním lakem je Rimmel 60 seconds v odstínu 835 Bright back at you. O tomhle laku jsem psala už nesčetněkrát, proto vám dám jen odkaz na recenzi.


A když už jsme u těch nehtů a laků, tak bych se chtěla pokaždé zmínit o nějaké novince, která se vždycky v tom období vyklubala. Tentorkát to je trend chlupatých nehtů (jinak plyšové nehty, velvet nails...). No a Essence nemohla být pozadu a do jedné z limitek tento pudr přidala. Já jsem si koupila růžovou verzi (byla ještě zelená) ve výprodeji za 30Kč. Sama jsem to ještě nezkoušela, ale kamarádka ano a vypadalo to zajímavě a hlavně je to na povrchu chlupaťoučké a jemňoučké :D Moc se to ovšem nemá rádo s vodou.


Pak by to byly ještě určite kaviárové nehty (zdroj obrázku). Ty jsem zkoušela jen jednou a celkem se mi to i zalíbilo, takže možná bude i video na to, jak si je udělat :)  

Jaké jsou vaše oblíbené letní laky na nehty? Všimli jste si někde těchto "trendů"?

2 komentáře:

  1. o těch "chlupatých" nehtech jsem už četla a prý stačí si jednou umýt ruce a je to dole :D což mi moc fajn nepřijde. Je to tak jen na nějakou akci, ples a podobně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak od miss sporty má dokonale dokonalou barvičku!:) Jinak trend chlupaté a kaviárové nehty mě uplně minul, protože já si upřímně nehty lakuju docela nerada, protože se mi to loupe, ale laky od miss sporty mi výborně drží takže ty mám opravdu ráda. Takže chlupaté nehty by vůbec nebyly pro mě. :D:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)