25. srpna 2013

Avon care vyživující pleťový krém

Krásnou neděli :)
poslední dva dny jsem byla maximálně zaneprázdněná, tak jsem ráda, že je tady opět neděle. Dneska bude článek na můj oblíbený a dlouho používaný pleťový krém značky Avon.




S čím bych začla je cena krému, ta je okolo 60-70 Kč (záleží na akcích) a objem je 100ml. Krém je vcelku lehký, má krémovo gelovou konzistenci a hezkou jemnou vůni. Stačí ho opravdu maličko na to, aby jste si s ním namazaly obličej i krk takže dlouho vydrží. Krém dobře hydratuje a vyživuje pleť. Trochu trvá, než se do pleti vstřebá, ale není to nijak moc dlouho. Objevila jsem krém od Baley, který je lehčí, takže na léto lepší. Tento jsem si ale oblíbila už na jaře a na zimu bude perfektní.

Jaký pleťový krém momentálně používáte vy?

2 komentáře:

  1. já mám momentálně krémy od Mixy. ano dva:) jeden jsem si koupila sama.. a druhý byl v boxu. každý je jiný, jeden používám ráno jako bázi a druhý na noc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixu bych chtěla vyzkoušet, žel teď se mi pleťové krémy trochu nashromáždily, tak bych ho neměla kdy vyzkoušet...

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)