23. srpna 2013

Zpátky do školy: tipy a DIY

Ahoj :) vím, že pro mnohé (ne-li všechny) z vás je tohle téma tabu až do září, ale přece jenom jsem vám chtěla ukázat pár tipů a DIY jak si ozdobit různé věci. Já osobně nakupování věcí do školy miluju! Všechny ty barevné bločky, sešity, pouzdra, propisky, lepící papírky - tohle je můj ráj :D

První tip bude určitě si koupit nebo udělat diář. Pokud všechno zapomínáte, nebo toho po vás učitelé chtějí hodně, není nad to, si to někam napsat. Buď si diář můžete koupit, nebo si jen nechte nějaký sešit bokem a do toho si to vždycky napište (datum, předmět a co potřebujete udělat - datum to, v které to musíte odevzdat). Třeba se mi kvůli tomu budete smát, že si všechno píšu, ale vážně to pomáhá.
- Jestli chcete mít originální diář/sešit, tak ho stačí polepit nějakým ozdobným papírem. Nejlevnější forma bude asi balící papír z KIKu.
weheartit.com


weheartit.com

weheartit.com

A pokud máte barevného/ozdobného papíru dostatek, můžete takhle ozdobit všechny sešity, které máte.

Druhý tip asi není moc tipem - mít pouzdro. Je to na vás, jak vám to vyhovuje, ale mě hledání propisky mezi sešity a učebnicemi fakt nebaví, takže jsem zastánce pouzdra. A pokud vám stačí jen ta propiska a tužka, tak se dají koupit i pouzdra jen na to. Pokud jste zručnější, můžete si ho i ušít.

já jsem dneska došila tohle pouzdro podle návodu z youtube.com
super zipové pouzdro, weheartit.com

DIY - Už ten samotný diář by jste si mohli udělat sami - polepit ho tím barevným papírem, nebo obrázkami z časopisu (oblíbená skupina/herec). Na youtube jsem našla toto video, kde máte podrobný "návod" jak to udělat. Pak si můžete ozdobit propisky (viz fotonávod). Já jsem si tímhle způsobem ozdobila skoro všechny barevné propisky :)


Pokud máte doma hodně tužek, pastelek apod. tak si na ně můžete vyrobit skleničky a ozdobit si je podle sebe. Já jich tolik tedy nemám, ale pokud seženu nějakou hezkou skleničku, tak si ji taky ozdobím. Místo toho můžete do skleničky nasypat barevný písek nebo kamínky a tužky v něm budou držet lépe (to samé platí i pro kosmetické štětce).

http://data.whicdn.com/images/59306947/large.jpg
weheartit.com

 Na youtube nebo weheartit.com najdete spoustu dalších tipů a návodů na vylepšení a zhezčení (je tohle vůbec slovo? :D) různých věcí. Stačí napsat do vyhledávače back to school diy nebo back to school tips a určitě vám to najde hodně videí a obrázků. 

Tak užívejte zbytku prázdnin a všem co jdou do školy přeju úspěšný rok bez stresu :) 

Máte nějaké tipy co se týče učení? Zkrášlujete si takhle věci?

PS:  Brzo vás chystá překvapení v podobě giveaway! :) tak dejte odběr, aby jste měly šanci vyhrát :)

1 komentář:

  1. Škola... :D Radši to ani nepřipomínej! Jinak pouzdro máš moc pěkné, jsi šikovná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)