13. srpna 2013

Red Glitter Nails │ Nehty

Ahoj :)
Zas mám nehty dlouhé jak chci a líbí se mi, tak přidávám lakovací post. Tentokrát jsem vyzkoušela laky, které jsem ještě nezkoušela. Červený jsem totiž dostala na narozeniny a třpytivý jsem si nedávno koupila.
 


Štěteček laku od Avonu je hustší a na konci rovný. Podle mě nejlepší typ. Štěteček laku od Maybelline je stejný, jen je více jemný a poddajnější.


Použila jsem lak od Maybelline Colorama v odstínu 47 a lak od Avonu z řady nailwear pro+ v odstínu  Make my day. 

Musím říct, že Avon mě s tímhle lakem mile překvapil. Co jsem měla 2 laky předtím, tak kryly min. ve 2 vrstvách, u tohohle stačila ale jenom jedna! Což jsem uvítala, protože schnutí není nijak rychlé. Co se týče jeho barvy, je to sytá červená s kapkou oranžové. Lak od Maybelline schne rychle a třpytek je celkem dost, stojí teď v akci 40Kč jinak asi 60Kč.

Jak se vám tahle kombinace líbí? Kombinujete laky, nebo vsázíte na jednobarevnou klasiku?

1 komentář:

  1. strašne sa mi páči spojiť 2 laky keď je jeden podkladový a druhy taky glitter na vrch :) vyzera to super

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)