7. srpna 2013

Návod na duhové nehty - video │ Nehty

Krásný den :)
Ano, zase jsem si udělala čas a natočila pro vás video na nehty. Tentokrát to je ještě jednodušší a barevnější, než návody předtím. Snad se vám to i tak bude líbit :)


Kvalita tentokrát není v HD kvalitě, protože by se video strašně dlouho upravovalo a pak načítalo, i přes to, že má něco přes 4 minuty, tak snad mi to odpustíte.

Tady máte seznam všech laků, které jsem použila: (seřazeno od prvního použitého)
Essence Show your feet whitening toe nail polish - podkladový lak
Maybelline Colorama 51 - bílý/čirý lak
Avon nailwear pro+Make my day - červený
Miss Sporty 343 - oranžový
Avon nailwear pro+ Well being - béžový (odkaz)
Rimmel 60 seconds 835 Bright back at you - tyrkysový (odkaz)
Essence Snow jam 02 Goofy-Blue - modrý s jemnýma třpytkama (odkaz)
Flormar P13 - hnědý (odkaz)

A jak jsem napsala už v popisku videa na youtube, tak barvy duhy to sice všechny nejsou, ale mě to prostě duhu připomíná, tak proto to jsou duhové nehty. Dalo by se to ale udělat jen s 3mi barvami (fialová, růžová, bílá, růžová, fialová) takový ombre tečkovací přechod :D

Jak se vám návod a nehty líbí? Zkusíte to?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)