8. června 2013

Essence odlakovač s vůní jahody a mučenky

Ahoj :) Když už je venku hezky, tak si dáme dneska recenzi na nejvoňavější věc co se nehtů týče. Opravdu mě tenhle odlakovač dost překvapil, tak čtěte dále :)

popisek se mi trochu ošoupal ;) 
vlevo Ebelin, vpravo Essence

Odlakovač jsem koupila v Douglasu (v Rossmannu ani v Dmku jsem ho nikdy neviděla) a prodává se ještě v jedné verzi pro hydrataci nehtů. Já mám verzi pro posílení nehtů a odlakovač stál 35,-Kč. Musím říct, že jsem nevěřila, že by odlakovač mohl někdy tak hezky vonět :D Doopravdy, když si odlakovávám nehty, tak voní a mně připomíná Lipo bonbónky (jestli si na ně někdo vzpomínáte). Odlakovává dobře. Jediné co mi na něm vadí je uzávěr - respektive to, že když chci dát odlakovač na vat. tampónek, tak se mi na něj nalije moc. Proto jsem si oblíbila používat pumpičkový aplikátor (nebo uzávěr, těžko říct, to to je).

Takže pokud máte v blízkosti Douglas, tak tenhle odlakovač určitě můžu doporučit!
Máte s těmito odlakovači zkušenost?

2 komentáře:

  1. tento odlakovač jsem zatím nikde neviděla a ani si nejsem jistá, jestli někde v okolí Douglas je.. nějak jsem po něm nepátrala:) ale uvidím, za tu cenu mě rozhodně láká.

    OdpovědětVymazat
  2. Musim ho zkusit, ale taky jsem ho nikde zatím neviděla. POužívÁm jiný, takový maxi balení, aby mi vydržel dlouho! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)