1. června 2013

Spotřebováno - květen 2013

Hezký den :)
Je tady zase konec měsíce (spíše už nový měsíc) a to znamená jen jedno - spotřebováno. Musím říct, že jsem toho spotřebovala celkem dost a doufám, že to bude jenom lepší :) Jdeme na to.


Head & Shoulders šampón a balzám na vlasy - Oba produkty jsem vyhrála v giveaway, takže přesnou cenu nevím, ale myslím, že okolo 100Kč se to pohybuje. Šampón i balzám mi vyhovovaly, nejsem na tyhle věci moc náročná... Vlasy šly pak dobře rozčesat a i chvíli voněly.


Alverde krém na ruce s měsíčkem - recenze tady
Ebelin odlakovač - Tenhle odlakovač byl je a bude mou stálicí (pokud nezačnou někde blízko mě prodávat odlakovače od essence). Stojí do 35,- a já si ho teda kupuji jen jako náplň do odlakovače od ebelin s pumpičkou. Odlakovává dobře, zvládne i třpytky, ale s tím si musíte už pohrát.
Balea antibakteriální gel na ruce - Tahle věc mi teď už nesmí chybět v kabelce nebo tašce do školy. Před svačinou nebo když dojde na toaletách mýdlo je to nutnost :) Viděla jsem i antibakteriální ubrousky v Tescu, ale koupila jsem si nový ant. gel, tak jsem je tam nechala...
Essence rtěnka - 58 dazzling beige - recenze tady


Eucerin šampón proti mastným lupům - Ze vzorku toho moc poznat nešlo a ani nikdy nepůjde, ještě když mi vystačil stěží na jedno použití. Každopádně jsem nezaznamenala nějakou změnu.. Prostě obyčejný šampón. 
Avon solutions tónovací a hydratační krém - Můžete ho najít v Avonu teď jako novinku. Stojí kolem 90Kč a jeho ,,tváří" je Iva Pazderková alias Blbá blondýna. Má SPF (UV faktor) 20, takže by se určitě hodí na léto, ovšem krytí je mizerné, ale hydratace je zase dobrá.
Bioderma Sébium Pore refiner - Zase, ze vzorku se toho moc nepozná... Používala jsem ho před make-upem, jelikož měl zmenšit póry. Pleť jsem po něm měla hezky hladkou a póry bych řekla, že se dokonce i zmenšily a nešly tak vidět.


Rival de Loop odličovací ubrousky - recenze tady 

Už teď mám pár věcí, které dopotřebovávám, takže červnové spotřebováno, bude taky snad delší článek :)

Co jste za květen spotřebovali vy?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)