20. června 2013

20.6. 2013

Krásné parné odpoledne :)
omlouvám se za neaktivitu, ale poslední dobou je fakt horko a já jsem líná něco dělat :) Ovšem dneska jsem vám chtěla napsat alespoň článek a ukázat vám, na čem si poslední dobou pochutnávám :P


Tohle bylo moje včerejší a i dnešní ochlazení. Stračatelová zmrzlina a domácí jahody. Řeknu vám, na domácí jahody nic nemá :)


A tohle je dnešní úroda. Té největší říkám jogobelová jahoda (pamatujete na tu reklamu ne?).. chutnala dobře :D

Ve škole se už neučíme a každý den jdeme na náměstí na zmrzku nebo se někam projít, alespoň z jedné hodiny. Naštěstí už jen týden, v půlce školy je totiž strašné horko, protože tam svítí celý den slunce...

Čím si zlepšujete tyhle parné dny vy?

2 komentáře:

  1. aaaa ty jahody bych tak moc chtěla! :-D ..Ale přes tolik učení co mám se ani nedostanu do obchodu! :-D :-( :-/

    OdpovědětVymazat
  2. já si dneska dávala vychlazeného melouna :) Jinak to řeším ledem ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)