28. června 2013

Blue & Pink Nails │ Nehty

Ahoj :) dneska si dáme přednastavený článek, jelikož jsem teď asi ve škole a čekám až dostanu vysvědčení :) Tag dneska ještě dodělám (mám celkem problém s vybíráním produktů) a o víkendu zveřejním to slibuji!  



Zase jsem jednou měla náladu a nalakovala si barevné nehty. Tentokrát jsem si nedělala tečky na všech nehtech, ale jen na prsteníčku a to stříbrným lakem. Tahle kombinace se mi celkem zalíbila a myslím, že stříbrný lak budu používat na zdobení častěji.

ve skutečnosti jsou barvy světlejší 
První lak je od značky Rimmel 60 seconds (835 Bright back at you), druhý od Gabrielly Salvete (102) a poslední od S-he (335). Na tečky jsem použila už známou pomůcku od Avonu. 

Já jsem se teď na konec školního roku celkem dost snažila a mám vyznamenání, dokonce jen jednu dvojku :D Jaké máte vysvědčení vy?

2 komentáře:

  1. Nehty jsou krásné :) Povedly se ti.. já vysvědčení nemám už žádné :D a tobě gratuluji k vyznamenání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)