3. června 2013

Oblíbené produkty za květen 2013

Ahoj :) oblíbence za měsíc jsem dělala jenom jednou, a tak jsem si řekla, že bych je zase mohla udělat a možná to zavedu i pravidelně, ale asi ne každý měsíc. Tak jdem na to :)

všechny produkty
Aby produkty nebyly jenom hala bala, tak je budu vždycky rozdělovat do několika kategorií.

Tělo
Balea sprchový gel s mangem - Je to nejnovější vůně co se týče sprcháčů od Baley, takže jestli chodíte do Dmka, tak jste ho tam určitě viděli. Vůně je moc hezká (proto jsem si ho taky koupila) voní opravdu po mangu a teď když je venku tak hnusně, tak se letní vůně hodí. Jinak je to obyčejný sprcháč, po umytí ho na sobě už necítím.
Puma Jamaica 2 - Tenhle parfém (jestli se to dá nazývat parfémem) jsem dostala na narozeniny myslím před dvěmi lety a až teď jsem ho začala pořádně používat a taky si ho oblíbila. Používám ho ale jen ráno, protože do školy velkou skleněnou lahvičku nosit nechci. Voní sladce a svěže, ovšem vůně moc nevydrží.

Pleť
Avon glimmerstick diamonds - flashy copper - Už dlouho jsem si na tyhle tužky brousila zoubky :D a až teď ji mám. Na obalu píšou, že má voděodolné složení, které opravdu nemá. Když přijdu ze školy, tak už nejde moc vidět, takže to potřebuje ji přes den upravit. Ovšem je měkká a barev je na výběr hodně a cena taky není nijak velká (asi 70 Kč v akci).



Nehty
Rimmel London 60 seconds - 835 Bright back at you - recenze tady

Vlasy
Avon naturals Herbal - pečující a regenerační maska na vlasy s heřmánkem a aloe - Maska je taky z Avonu a stojí okolo 70 Kč, jak kdy. Nemusí se na vlasech nechávat dlouho, proto se stala mou oblíbenou, jelikož mě nebaví čekat než masku můžu smýt. Hezky voní, vlasy mám po ní hebké a dobře se rozčesávají, takže ji nemám co vytknout.



To jsou všichni mí oblíbenci, ještě bych ale chtěla zmínit seriál, na který jsem se v květnu začala dívat a to je Glee. Ovšem díly ve 4. sérii mi nejsou spustit, tak budu muset začít sledovat jiný seriál. Uvažuju taky o článku o mých oblíbených seriálech :) 

PS: Asi to píše už každý, ale pokud jste v oblasti, kde jsou povodně, tak vám všem držím palce, aby jste to zvládli a přestalo pršet a voda rychle opadla ;)

2 komentáře:

  1. Wow!!! Tohle fakt použiju dík že jsi to tak vypsala.

    Tymycek

    OdpovědětVymazat
  2. Já na nějaký zvláštní výběr kosmetiky moc nejsem, šampón kupujeme obyčejný, a co se týče mýdel, ani nepotřebuji sprcháč, stačí mi takové to pevné mýdlo. :) Parfémy dostanu vždy třeba k Vánocům, narozeninám a tak... A vydrží mi dlouho a jsem s nimi spokojená, stejně jako s laky na nehty, navíc si nehty moc nelakuji.
    Někdy bych chtěla vyzkoušet pleťové masky, ale mám opravdu citlivou pleť a nevím, zda by i ty nemohly spíše uškodit, než polepšit. Jednou jsem se spálila od sluníčka, a to tak moc, že mě kůže bolela nejméně dva měsíce a i po půl roce to pořád bylo spálené, ale už to nebolelo... a myslím si, že kdybych tu kůži nakonec z ramen a nohou nestrhala (a vím, že to není správné, ale ono to bylo příšerné) tak bych snad byla spálená ještě teď.
    Udělat článek na oblíbené seriály by také mohlo být fajn... Já mám třeba oblíbené The Vampire Diaries, Pretty Little Liars a také Lost, ale to už se bohužel nevysílá... A ze show sleduji Survivor (Kdo přežije). Radši mám ale muzikály a divadlo. Udělat článek na oblíbené muzikály, to by také nemuselo být špatné, co na to říkáš? :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)