14. února 2015

14. 2. 2015 │super lak na nehty od Avonu

Krásného Valentýna! :) (pokud ho slavíte)
Nedávno si ségra z Avonu objednala dva laky na nehty, které mají gelový "finiš". Něco málo jsem o nich četla, když byly novinkou a nedalo mi jeden z nich nevyzkoušet a to odstín P818 (název vám bohužel neřeknu, jelikož není na lahvičce nikde napsaný). Docela dost mě překvapil!

ve skutečnosti je odstín trochu tmavší

Pořídila jsem jenom jednu fotku, hned po nalakování, protože nebylo moc času a světla. Lahvička i štěteček (plochý, na konci rovný) jsou stejné jako u ostatních Avon laků nailwear pro +. Krytí je super, stačila by i jedna trošku silnější vrstva, ale dvě tenčí jsou lepší i pro schnutí. Po zaschnutí jsou nehty krásně lesklé - samozřejmě že jsou lesklé i další dny. Co mě nejvíce ale překvapilo je výdrž. Mě na nehtech vydrží laky možná tak dva dny bez poškození... Tenhle mám na nehtech pátým dnem a poškodil se jenom minimálně (jenom malinko na prsteníčku, ale jde to poznat jenom když se na nehet přímo podíváte). Zatím jsem v němém úžasu a čekám, jak dlouho dokáže vydržet

Určitě si nějaký lak koupím z téhle řady sama, ale cena je vyšší než u klasických, což mě trochu odrazuje... Co vy, vyzkoušeli jste nějaký "gel finish" lak na nehty?

12 komentářů:

  1. Ty jo koukám :O taky mi lak výdrži ani ne 2 dny , asi se budu muset na něj podívat a chytnout nějakou supr akci ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká barvička, líbila by se mi na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam doma asi 4 z tejto rady a vsetky mam moc rada :)

    Pozyvam na valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že na ně bude nějaká akce, abych jich doma taky pár měla! :)

      Vymazat
  4. Presne tento mám :] Je super
    www.klikninablog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se laky z Avonu nezdají dobré, i na fotce je vidět, že nemá úplně hladký povrch a docela by mě zajímala cena. Mrkni ke mně, jaký lak jsem si koupila včera za 49 Kč, taky gel efekt, ale jak jsem ho nanesla, což bylo šup lup, tak se sám vyhladil. Takže jsem nadšená a zůstanu tedy spíš u tohoto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bublinka mi tam vyskočila no.. Ten lak už doma mám do Rimmelu a souhlasí, je krásný! :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)