2. února 2015

Nákupy - leden 2015

Hezký den :)
První měsíc v roce utekl jako voda a už jsou tady nákupy za leden! Kdyby nebylo výprodeje Essence a včerejší návštěvy Tesca, žádný článek o nákupech by asi nebyl. Tady jsou :)




Dlouho jsem si chtěla znovu koupit Garnier zklidňující odličovač 2v1 (recenze) a v Tesco jsem ho sehnala za 75 Kč. Odlíčí mi úplně všechno a hlavně rychle, bez zbytečného dření pokožky. Tělový sprej od Avonu není taky určitě poslední, tentokrát jsem si vybrala verzi s květy třešně (53 Kč parfums.cz). Voní příjemně, trochu sladce - vůně moc nevydrží, ale do školy stačí. I když jsem se zařekla, že kuličkové deodoranty už si nikdy nekoupím, tak jsem chtěla přece jenom vyzkoušet  nějaký od Dove a tenhle stál jenom 50 Kč, co jsem si zatím všimla, tak mi nijak nebarví oblečení, ale proti potu moc nepomáhá....

Poslední věc z pečující kosmetiky je balzám na rty od Yves Rocher (jahodová verze), který byl v akci za 45 Kč. Krásně sladce voní, rty trochu zabarví do červena a hydratuje je. O tom, co jsem si koupila z výprodeje Essence jsem už dělala celý článek s prvními dojmy - odkaz na článek. Nakonec jsem si koupila ještě top coat od Catrice v odstínu 50 Glitterazzi, který byl zlevněný na 55 Kč.

Čím jste si udělali radost v prvním měsíci v roce vy? 

8 komentářů:

  1. Ten balzámek od YR vypadá super! :) Já tento měsíc taky neměla skoro žádné nákupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že je super :) a navíc normálně stojí okolo 70 Kč, tak když byl ve slevě :D

      Vymazat
  2. Ooo ten balzamek musí nádherně vonět :D ja uz mám zase plný seznam, uvidím, kolik toho bude, až to zpracuji na článek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Garnier vyzerá super :]
    http://www.klikninablog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám druhé balení a nedám na něho dopustit! :)

      Vymazat
  4. Musím se dostat do nějaké drogierie, kde probíhá výprodej, rotože v té mé se k tomu nějak nemají :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)