12. února 2015

Valentýnské růžové nehty │Avon, Flormar, Essence

Hezký čtvrtek :)
Nejsem nijak velkým zastáncem slavení Valentýna, přece jenom "my" máme první Máj... Každopádně jsem si řekla, že budu mít alespoň výmluvu pro vytáhnutí světle růžového laku i přes to, že růžovou zas tak moc nenosím. 


 


Tenhle odstín jsem si ale zamilovala - Avon Nailweat pro + Pink Creme, který ve dvou vrstvách hezky kryje, ale se třemi je barva sytá bez jakékoliv šmouhy. Na prsteníček a prostředníček jsem pak nalakovala Essence Special Effect topper v odstínu 21 get the party started, který jste už na blogu několikrát mohli vidět (doopravdy jsem si ho zamilovala!). Na zbylé jsem nalakovala lak s jemným růžovým šimerem a to Flormar Supershine U02. 

Spíše jsem vytáhla tenhle lak, protože je venku počasí pod psa.. Kéž by už bylo jaro!

Líbí se vám tahle kombinace? 

8 komentářů:

  1. Ježiš, to je sladké :D moc se mi to líbí, asi taky přejdu na růžovou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :) Taky se mi začala tahle růžová líbit :D

      Vymazat
  2. Krásné :) sama jsem si nedávno koupila podobnou barvu :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc hezky. A ten Flormar nejde použít sám o sobě? Je jen jako zdobící? Myslela jsem si totiž, že se s ním dá lakovat přímo, koukala jsem po nich v drogerce, ale nakonec jsem si ho nekoupila.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nezkoušela,ale jsem si celkem jistá tím, že by sám o sobě nekryl... :)

      Vymazat
  4. Ten efektový od essence je fakt krásný, fak věřím že jsi si ho zamilovala :-) jinak doufám že se potkáme na Moravia Beauty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) A to, že jsem ho lakovala snad třikrát po sobě je tomu důkazem :D Chtěla bych tam jít, tak snad to vyjde :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)