28. února 2015

Spotřebováno - únor 2015

Krásný víkend! :)
Konečně jsme se i my dočkali a máme jarní prázdniny! Vždycky jsem už taková unavená ze školy před prázdninami, ale teď ani ne? :) Tak snad bude krásné počasí! Máte nějaké plány na prázdniny, nebo jste už je měli? Dneska to bude tradičně spotřebováno za únor.


Palmolive Pampering Touch sprchové mléko - Tyhle krémové sprcháče jsem si poslední dobou hodně oblíbila a tohle bylo taky moc fajn. Navíc Palmolive nemají zas tak drahé výrobky. Více v recenzi - klik.
Nivea Refreshing Cleansing milk - Nejprve jsem tohle mléko zas tak ráda nepoužívala, ale bylo fajn. Potom jsem ho začala smývat z obličeje a to mi vyhovovalo nejvíce. Pleť nebyla ulepená, ale zároveň hydratovaná a čistá. Více v recenzi - klik.
Ellie hydratační maska - Rozdělily jsme si ji s kamarádkou (odkaz na její blog). Maska měla nazelenalou barvu a obsahovala hrudečky. Pleť byla po ní hydratovaná, toť vše. Balení obsahovalo dva pytlíčky, cena 22 Kč.
Nivea Pure & Natural zvláčňující denní krém - Tenhle krém jsem si hodně oblíbila a klidně bych ho kupovala znovu! Více v recenzi - klik.
Jordana Tough Stuff - Nehty měl zpevňovat, mě je ochránil před zabarvením od ostatních laků. Nijak je nezpevnil... Více v recenzi - klik.
Gliss Kur regenerační expres balzám na vlasy - Tahle varianta se už neprodává, ale je jich hodně na výběr v drogeriích. Pokud hledáte balzám na vlasy, který vám je provoní a budou hebké a lesklé, tak tohle je pro vás. Navíc ho můžete použít na suché i mokré vlasy.


e.l.f. luscious liquid lipstick (odstín Strawberry) - Tahle tekutá rtěnka/lesk byla celkem dobrá záležitost. Barva byla celkem dost sytá a odstín přirozený, moc dlouho ale na rtech nevydržela, právě kvůli konzistenci. Seženete ji v dalších několika odstínech za 45 Kč na stránkách elfkosmetika.cz.
Essence Match 2 Cover! korektor - V létě jsem tenhle korektor používala ráda, potom co jsem ale dopotřebovala světlý odstín je pro mě teď nepoužitelný a korektor na léto mám a o hodně lepší, takže jde do koše... Více v recenzi - klik.
Avon Today Tomorrow Always IN LOVE - Úžasně vonící parfém! Klidně bych brala plnou velikost, nebo alespoň roll-on.

Máte s něčím co jsem zmínila zkušenost?

13 komentářů:

  1. Čistící mléko mi moc nesedlo, kondicionér ve spreji mám moc ráda, na Ellie masku mám stejný názor, u toho korektoru od Essence mi také brzo dojde ten světlý odstín a lesk od Elfu mám také, jen v jiné barvě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kondicionér budu kupovat určitě znovu někdy :)

      Vymazat
  2. Se máš, my máme jarní prázdniny až za týden :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já chci taky prázdniny, leč pracující lid má smůlu :-D Zkoušela jsem jenom ten sprcháč, ten byl moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Palmolive sprchac si mamka kupuje pravidelně, asi bude vážně super :) ja zůstávám věrná Atodermu od Biodermy ;) a užívej si prazdniny :))

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem akorát to sprchové mléko, zbytek jsem nezkoušela. Jinak já bohužel jarní prázdniny už nemívám :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uži si prázdniny :D Ja ich už nemám :D a bodli by mi práve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tak ať máš volněji v práci/škole :)

      Vymazat
  7. zavidim jarni prazdniny :) ten Palmolive sprchac krasne voni <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)