3. března 2015

Nákupy - únor 2015

Krásné březnové úterý :)
To nám ten březen ale krásně začal že? U nás bylo nádherné teplé počasí, tak akorát na procházku. Kéž by to vydrželo... V únoru jsem toho moc nenakoupila a když už, tak opět ve slevách (kdo nemá rád slevy že?). 

 

Na postovnezdarma.cz jsem si vybrala tenhle set na nehty, o kterém bude brzo recenze - je v něm 6 fólií, třpytky, kamínky, kuličky na "kaviárové nehty", top & base coat, lepidlo, dřívko a plastová tyčinka. Zatím mám takové smíšené pocity... Kamarádka objednávala antibakteriální gely od Bath & Body Works, tak jsem si nakonec taky jeden vzala a to variantu Winter Citrus Wreath, který voní nádherně! Nevím čím to je, ale z Tety nikdy neodejdu s prázdnou. Tentokrát měli v akci 60 seconds laky Rimmel (za 25 Kč) a jelikož už jich moc na výběr nebylo, vzala jsem si odstín 405 Rose libertine, což je krásná zastřená růžovo-oranžová. Při jiné návštěvě Tety jsem koupila za pouhých 20 Kč Astor mono oční stín v odstínu 130 Cappuccino.


S kamarádkami jsme si (už) na narozeniny vybíraly něco na eshopu dekorativka.cz, každá do 300 Kč a já jsem si po dloouhém rozmýšlení vybrala paletku Makeup Revolution London Iconic 2, která je plná neutrálních odstínů jak matných, tak třpytivých (je v ní úžasně pigmentovaný černý odstín!). Plus jsem vzala kosmetickou taštičku, která se nikdy neztratí.
Zapomněla jsem vyfotit Avon Naturals čistící gel s olivami, který jsem si koupila od kamarádky, která ho nepoužívala.

Viděli jste už nějaké jarní novinky, které vás oslovily? Co jste si za poslední dobu pořídili vy?

PS: Do 12. 3. 2015 probíhá na blogu giveaway - odkaz na článek najdete tady (klik) nebo v menu blogu (stačí kliknout na obrázek). 

8 komentářů:

  1. Na recenzi na ten set jsem fakt zvědavá! :) Škoda, že jsi do Tety nešla o pár dní později, měla bys lak levnější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty folie a ozdubky na nehty jsem zvědavá, už i na. první dojem to vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já včera dokonce v Tetě viděla výprodej Rimmel laků za 10Kč, ale už samozřejmě nebyly :D Tak jsem si alespoň za dvacku vzala lak který se mi už hodně dlouho líbil, ale ke koupi mě dokopal až výprodejový koš, ve kterém jako poslední ležel:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem to napravila a šla do "správné Tety" kde měli laky za 10 Kč :D u nás ještě nějaké měli, tak jsem jich pár pobrala :)

      Vymazat
  4. Oční stíny Astor jsem sehnala také, navíc ve fialové barvě, takže jsem z nich nadšená :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialovou bych asi moc nevyužila, ale zdá se mi, že tam byla i zelená a další odstíny :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)