31. března 2015

Spotřebováno - březen 2015

Krásné úterý všem :)
Ano ano, opět to povídání o tom, jak to rychle utíká (ale fakt to jde nějak rychle!). Navíc posun času mi rozhodil den a šlo poznat, jak je člověk zvyklý a kolik toho jedna hodina dopředu udělá s celým dnem. O počasí ani nemluvit... Na duben se už těším, jelikož budou velikonoční prázdniny a začátek 5. série seriálu Game of Thrones! Teď už na klasické spotřebováno :)


Possibility Orange Cupcake 3 v 1 (recenze) - Nic podobného jsem v drogerii třeba vůbec neviděla, ale po vyzkoušení tohohle mi to ani tak nevadí... Sprcháč to byl fajn a jako šampon mi taky nevadil, ale o ty není nouze nikdy. 
Avon Care 3 in 1 Oil Control (recenze) - Tyhle čistící gely od Avonu používám už nějaký ten rok (jo, už tak to je dlouho) a vyhovují mi pořád na večerní a ranní dočištění pleti. Teď zkouším jiný z řady Naturals, o kterém jsem psala už recenzi - odkaz.
Lee Stafford Dry Shampoo (recenze) - Nejprve jsem z něj byla trochu rozpačitá, ale teď jsem si ho hodně oblíbila a kdyby velké balení nestálo 300 Kč, tak bych ho i koupila.
Miss Sporty QuickDry lak na nehty (recenze) - Ještě před nedávnem jsem jejich laky měla ráda, ale po nakoupení 3 odstínů Rimmel 60 sec mám teď nové oblíbence :) Teď se tyhle Miss Sporty laky vyprodávají!
Balea Happy Day pleťová maska - Byla to taková ta maska s "jogurtovou" konzistencí. Měla se sundat ubrouskem a to vůbec nešlo, takže jsem stejně smývala. Nevšimla jsem si, že by něco na pleti udělala...


Dove Deep Care Complex body milk - Měl nevýraznou a jemnou "Dove vůni" a hutnější konzistenci. Pokožku hydratoval, ale trvalo trochu než se vstřebal.
Nivea tělové mléko do sprchy kakaové máslo - Krásně sladce kakaově vonělo, pokožka byla po osušení ručníkem hebká a hydratovaná - klidně bych koupila plné balení.
Freeman pleťová maska/scrub s uhlím a černým cukrem (recenze) - Už mám doma další 2 různé masky, tuhle bych si ale ve velkém balení nekoupila, částečky byly dost velké a drsné.
Blistex Lip Relief Cream - Nevím nevím, jestli by mi stálo si ho koupil za 105 Kč.. Tenhle na mě teda nijak "zázračně" nepůsobil, ale měl mátovou chuť a rty chladil.
Nivea tělové suflé a zpevňující tělové mléko - Oba měly klasickou vůni Nivea a lehkou konzistenci, takže se dobře roztíraly po pokožce. Zpevňující tělové mléko se vstřebává trochu déle než suflé. Spíše bych si pořídila suflé, jelikož je s ním "mazání" rychlejší :)

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti taky vyhovuje :) škoda té ceny..

      Vymazat
  2. Já to své borůvkové Possibility milovala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blistex jsem kdysi měla a vzpomínám si, že mě bavila právě ta chladivá mátová chuť. ;) Hezký den přeji a zvu Tě na návštěvu k sobě, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten suchý šampon by mě zajímal, ale 300,- už je fakt dost :/ ten blistex vzoreček ještě pořád mám a na rtech mi vůbec není příjemný, je ještě více nepříjemnější než Carmex :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super ale kdyz se neda koupit ani v malém baleni, tak by to pak bylo vyhozených 300 kc :/

      Vymazat
  5. Ještě nikdy jsem nevypotřebovala lak na nehty :D No možná 2x :))
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To se mi taky nestalo že bych vypotřebovala lak na nehty.. Já si popravdě ani nehty moc nelakuji. Vadí mi dlouhé schnutí a že nesmím na nic pomali sáhnout abych si to nerozmatlala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi taky vadi, ale uz je v drogeriich dost "urychlovaču schnuti" nebo laky se trpytkama schnou dobre :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)