24. března 2015

Avon Naturals vyživující čistící gel s výtažky z oliv │recenze

Hezké úterý :)
Možná jste si všimli (pokud můj blog sledujete už nějaký ten pátek), že jsem si hodně oblíbila čistící gely od Avonu z řady Care (odkaz na recenzi) a používala je snad dva roky v kuse na ranní a večerní dočištění pleti - samozřejmě jsem to občas střídala. No a zase přišel ten čas na vybrání nového a kamarádka nevyužila vůbec tenhle s olivami a i přes to, že je "nourishing" tak i mé trochu mastné pleti vyhovuje.

 



Gel má, nečekaně, gelovou konzistenci a průhlednou barvu. Má se napěnit v navlhčených dlaních a nanést na obličej. S tím problém vůbec nemám... Krásně pění a jednoduše se smývá, na oči jsem ho ale raději nezkoušela. Po omytí vodou je pleť hebká a čistá. Jsem zvyklá používat každé ráno a večer krém, ale myslím, že po tomhle gelu to není úplně potřeba (pokud bych nešla nikam ven a nevystavovala se zimě nebo slunci, tak bych to klidně přeskočila). Na to ranní a večerní dočištění pleti je pro mě ideální a pokud se ještě vyrábí, tak bych si ho i koupila znovu - žádnou neplechu na pleti nedělá a pokud si na to dáte pozor, tak ho ani moc nespotřebujete. Balení má 125 ml a je to klasická tubička.

Co používáte na dočištění pleti - čis. mléko/vodu nebo gel? 

6 komentářů:

  1. Já jedno balení už měla a neseděl mi. Po použití jsem měla pleť napnutou a na některých místech i suchou se šupinkama. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je zajímavé jak jsou ty produkty určené spíše na suchou pleť lepší na pleť mastnější :D

      Vymazat
  2. Já používám různé výrobky - micelární vodu/gel, pěnu/gel nebo olej. Sem tam mléko. Prostě jak se mi chce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď oblíbila gely, je to nejjednodušší a účinné :)

      Vymazat
  3. Na blogu nova giveaway -> http://www.stayweird.eu/2015/03/giveaway-3-yareyare-shop.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si ho pred časom chcela kúpiť, no nevedela som sa dopátrať k recenziám naň :) ale podľa tej tvojej som sa rozhodla že ho skúsim, pretože ma zaujal :) pekná recenzia! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)