5. března 2015

5. 3. 2015 │ filmové nadšení (Divergence, Into the woods, Cinderella)

Hezký den všem :) 
Dneska to nebude vůbec na kosmetické téma, ale o filmech. Ano, Zdeňka se koukla na pár (celkem nových) filmů a rozhodla se o nic něco napsat. Plus pro ty, co máte rádi Disney filmy, mám tip na jeden, který vyjde v druhé půlce března. Největší rozruch je teď asi nad filmem 50 Shades of Grey, který jsem tedy viděla a musím říct, že ho úplně nezavrhuju a spíše mě budou zajímat další díly, které budou snad zajímavější :)

Divergence


Jako první je tady Divergence. Ségra mi říkala, ať se na to kouknu, že bude tento březen (resp. 19. 3.) druhý díl s názvem Rezistence a určitě se mi to bude líbit. Měla pravdu! Děj občas předvídatelný, ale celé dvě hodiny jsem napjatě sledovala obrazovku notebooku a čekala, co se stane. Nejvíce mě zaujal už začátek, kdy byli lidé rozdělení do pěti frakcí (vlastně sami určili, do které se zařadí a po celý zbytek života v ní budou) a to Mírumilovní, Sečtělí, Odevzdaní, Upřímní, Neohrožení a zbytek jsou odpadlíci. Více vám nepovím, abych moc nenapovídala, ale za mě fajn film :)


Into the woods


Tenhle film mi doporučila kamarádka, vyšel minulý rok v prosinci a je to Disneyovka. Příběh je hodně zajímavý, je to několik pohádek spojených dohromady manželským párem, kdy muž je prokletý díky svého otce. Objevuje se tam Popelka, Červená Karkulka, hloupý Honza a Rapunzel (Na Vlásku)... Snad jsem na něco nezapomněla?! Není to klasický film, herci v něm zpívají a jen pár slov řeknou "normálně". 

Cinderella 


Snad poprvé, co mě zaujal trailer a jsem stoprocentně rozhodnutá na film jít do kina. Jedná se o hranou Popelku, opět pod produkcí Disney. Ráda bych se na něj podívala s titulky, jelikož se ze mě začíná stávat ten člověk, který spíše ocení film "originální" s titulky a zavrhuje dabing, díky své lenosti jet někam daleko do kina se na něj ale stejně podívám s dabingem :D Hlavní důvod, proč film chci vidět je, že jednu z hlavních postav a to "Prince Charming" hraje Richard Madden (Robb Stark z Game of Thrones). Všichni tenhle příběh známe, ale i tak si myslím, že se na tenhle film půjde podívat hodně lidí.

Zaujal vás v poslední době nějaký film? Viděli jste 50 Shades of Grey?

9 komentářů:

  1. In the woods a Popelka vypadají zajímavě, budu uvažovat o zkouknuti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Into the woods je fajn film a myslím že Popelka bude taky stát zato :) Kdyžtak koukni na trailery :)

      Vymazat
  2. Všetky filmy su veľmi zaujimave a určite si pozriem všetky! :)

    pokiaľ chceš budem veľmi rada ak sa zapojiš do moje giveaway o dva nahrdelniky a náušničky :)
    Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa teším na Rezistenciu. Podľa mňa je to fakt úžasný film! :3 Cinderella tiež vypadá zaujímavo. :)

    Môj blog: http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Divergenci miluju! U mě to byl jeden z těch filmů, který mě bavil od začátku do konce. Nechtěla jsem, aby skončil. Čtyřku jsem si zamilovala ♥ Chystám se do kina na druhý díl :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. Najviac sa teším na pokračovanie Divergencie, aj keď ma veľa ľudí prehovárala aby som si pozrela aj popolušku.:) Už aby bolo 19-tého:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)