19. března 2015

19. 3. 2015 │ jaro přichází!

Hezký slunečný čtvrtek! :)
Je to trochu klišé, ale to teplé krásné počasí mě doopravdy dokáže "nabít" energií! Celý den bych seděla někde na lavičce a vyhřívala se (jako kdybych byla nějaké zvířátko) :) 

weheartit.com
Podle komentářů a "zhlédnutí článku" o filmech jsem zjistila, že to někoho vážně zajímá, takže možná budu psát takové články více - na filmy a seriály bych koukala pořád, takže bude určitě o čem psát. Příští týden bude (myslí že) poslední díl z páté série Pretty Little Liars a bude, podle toho co se povídá, hodně důležitý a zajímavý, takže jestli koukáte nezapomeňte! :)

Včera jsme měli ve škole ekonomicko-manažerskou olympiádu a prvních x lidí pak pojede na finále a pokud bude někdo tak dobrý a dostane se mezi několik x nejlepších finalistů, nemusí dělat přijímací zkoušky na vysokou školu ve Zlíně (myslím že je to škola Tomáše Bati) - no prý se to nikomu z naší školy ještě nepodařilo, tak uvidíme, každopádně otázky byly dost záludné :D

Teď se najednou vynořilo tolik nových věcí, až je nejde najednou vstřebat (olympiáda, brigáda, zájezd do Irska - jenom pro 10 lidí ze školy, oslava kulatin...), stává se vám to někdy?
Toť moje smíšené myšlenky ve středu večer... Příště už bude článek opět o kosmetice nebojte. Vlastně by mě i zajímalo, jaké články třeba čtete na blozích nejraději (nehledě na téma - třeba recenze knížek, o kosmetice, fotky, myšlenky atp.)?

3 komentáře:

  1. Tak to přeji hodně štěstí, třeba se ti to povede ;) taky už jsem se těšila na jaro, už mi ta zima leze krkem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dřívě měla krásky strašně ráda, dívala jsem se pořád! ale dopadly stejně jako upíří deníky.. po druhé, třetí sérii, už to nebylo ono.. nepřirozeně se to zbytečně protahovalo jen kvuli penězům, tak mě nějak přestaly bavit:( počasí je super a v něděli se mění čas a konečně už nebude tak brzo tma, těším se!!:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)