28. března 2015

BornPrettyStore.com aneb e-shop pro milovníky blbůstek

Hezkou sobotu! :)
Dneska to bude článek trochu netradiční a to o e-shopu bornprettystore.com, který už asi někteří znáte a kdo ne, tak vám ho trochu ukážu. Prodávají nejrůznější věci jako šperky, gumičky, čelenky, laky na nehty, dekorativní kosmetiku, štětce, hodinky, kontaktní čočky, obaly na mobily a spoustu dalšího. Jestli se vám líbí ebay.com, tak tohle je taková více "holčičí" verze bych řekla.

Spolu s kategorií "Makeup & Beauty" a "Nail art" se mi nejvíce zalíbila i "Jewerly & Accessoires", ve které je nespočetné množství různých prstýnků, řetízků... Pokud rádi nosíte malé nebo výraznější náhrdelníky, prstýnky, náramky a náušnice nebo snad i řetízkové drobnosti na celé tělo, určitě si vyberete.

Co zaujme asi hodně lidí (možná spíše až v létě) jsou i zlaté a stříbrné "tetovačky" na tělo.



Já sama jsem si pár věcí vybrala a trvá prý 4-5 týdnů, než dorazí. Vybírala jsem jen ze sekce "Jewerly & Accessoires" a to zlatý řetízek se zlatým srdíčkem, vintage náušnice (pecky) a jeden trochu výraznější náhrdelník, který by měl vypadat nějak takhle:


Jestli by jste se rozhodli něco objednat, mám pro vás slevový kupón na 10 % slevu na cokoliv a nezáleží kde žijete, nebo kdy a na co to bude objednávka (samozřejmě na jejich stránkách) - ZDET10.


Objednáváte přes e-shopy? Zkoušeli jste zahraniční e-shopy jako třeba e-bay.com nebo aliexpress.com?

9 komentářů:

  1. Tetovačky budou jednou moje, doufám :D ten náhrdelník je boží, těším se, až ho uvidím v článku ;) z ebaye jsem jednu dobu pořád nějáké blbůstky objednávala, škoda, že to chodí až tak za dlouho :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na náhrdelník těším :) To čekání mi taky dost vadí no :D ale za ty peníze to stojí si počkat.

      Vymazat
  2. Já objednávám jen z českých eshopů a to hlavně kosmetiku. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohli by udělat nějaký e-shop, na kterém by byla i kosmetika ze zahraničí (třeba z Ameriky) :D

      Vymazat
  3. Určitě se podívám, momentálně pořád nakupuji na ebay různé šperky, tak uvidím :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě koukni i na bornprettystore.com, mají tam taky spoustu šperků a taky jsou dost levné (řetízky do 1 dolaru atd.) :)

      Vymazat
  4. Jakým způsobem se tam platí ?

    OdpovědětVymazat
  5. Tie tetovačky sú skvelé ♥ nejaké si asi zaobstarám na leto :) máš veľmi pekný blog!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)