26. března 2015

NYC Color Wheel mozaikový pudr │ recenze

Krásný čtvrtek všem :)
Dneska bez nějakého "obkecávání" se dám rovnou na věc - recenze mozaikového pudru od dostupné značky New York Color, kterou seženete v drogeriích Rossmann.



Pudr se skládá ze čtyř různobarevných čtyřúhelníčků (pěti/šesti), kdy jeden má bílou barvu, další tělovou, třetí světle hnědou až oranžovou a poslední je tmavě hnědý a bohužel nejméně pigmentovaný. Myslela jsem, že půjde používat na dodání barvy obličeji, ale je tento je v odstínu 722A Translucent Highlighter Glow a když se barvy smíchají dohromady, vznikne tělová barva. Netuším ale, proč jsou v názvu slova "highlighter a glow" - pudr se nijak neleskne a netřpytí takže... :)


Pokud máte úzký štětec, dají se na něj nanést jen dva nejtmavší odstíny a použít na konturování, ale jinak klasicky jako pudr. Dá se použít i na oči - bílá na rozjasnění a nejtmavší do koutku.
Pleť na moc dlouho nezmatní, byl by dobrý pro suchou pleť, která potřebuje jenom trochu zapudrovat - na mém obličeji je po 1-2 hodinách matný efekt fuč. Balení je v pohodě, kdyby mělo zrcátko bylo by to ještě lepší :) Pudr má 9g, cenu vám nepovím, jelikož jsem ho dostala na Vánoce od kamarádky, ale myslím, že to bude okolo 60 Kč.

Vyzkoušeli jste něco od téhle cenově dostupné značky?

6 komentářů:

  1. je to zajímavé, nejprve jsem si myslela, že to je bronzer :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to mě mrzí, že je to obyč pudr :(( přitom se vůbec netvářil tak světle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám značku NYC veľmi rada, s ich výrobkami som spokojná :) a tento púder aj mne veľmi pripomínal bronzer :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem na něj koukala ale myslím si jestli nebude celkem tmavý.. Myslím si i to že za stejnou cenu se dá pořídit v akci i lepší pudr..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)