10. března 2015

Astor Couture Eye Shadow (130 Cappuccino)

Krásné úterní dopoledne :)
Taky je u vás tak nádherné počasí? Jde vidět, že se jaro už blíží (a sním i léto, jupí!) a s ním i spousty dalších krásných věcí. Oční stíny moc často nepoužívám, ale potom, co jsem si pořídila paletku Iconic 2 od MRL, tak jsem si to i celkem oblíbila a dokázala zařadit do každodenní rutiny...


No a nemohla jsem si odpustit recenzi na tento mono oční stín, jak proto, že je super na každodenní líčení, tak proto, že se vyprodávají. Líbí se mi, že Astor stíny rozlišil pravděpodobně do několika "oblastí" podle toho, na co by se nejvíce hodily. Můj je nenápadný, a proto je asi zařazen do Working Day. Nepodařilo se mi žel dohledat další druhy, kromě Working Day.


Odstín se mi moc líbí na celém víčku, protože oko projasní díky šimeru, který má. Je to béžová barva se zlatými třpytečkami a leskne se i do žluta. Píšou, že by měl mít "soft and smooth formula" a to můžu potvrdit. Vůbec nepráší a pracuje se s ním opravdu dobře, nemá úplně máslovitou konzistenci ale není ani suchý... Výdrž je bez báze hodně špatná a během pár hodin je slitý v linkách. Jinak záleží samozřejmě na bázi, jak vám dokáže stíny na víčku udržet (s e.l.f. bázi vydrží v hezkém stavu tak 7 hodin). Balení obsahuje i malinký aplikátor, který je (zdá se mi) silikonový a dá se s ním stín dobře nanést.
Tyhle stíny se vyprodávají, takže jestli je chcete vyzkoušet za super cenu, tak zkuste omrknout drogerie, jestli u vás ještě jsou - já ho sehnala v Tetě za 20 Kč.

Vyzkoušeli jste oční stíny Astor?

PS: Giveaway trvá už jen do středeční půlnoci a ve čtvrtek bude vyhlášení, tak šup šup se jít zapojit! :) -> odkaz na giveaway

8 komentářů:

  1. Já mám bílý a taky jsem si ho moc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žádný stín od Astoru nemám (fňuk), navíc tenhle má naprosto božský odstín, ááách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus drogerie, určitě nějaký najdeš ve slevě ještě :)

      Vymazat
  3. Tak mi naopak na víčku s bází drží dobře, akorát ta pigmentace je trošku horší :/ mám takový bronzový, meruňkový a bílý a dokážu s tím vytvořit jednoduché denní kouřovky ;) a ten tvůj odstín, boží ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se možná zajdu podívat do drogerie na další odstíny, jestli ještě nějaké nemají :D

      Vymazat
  4. Tiene nepoužívam ,ale žeby som konečne nejaké skúsila ? :) Vyzerá úžasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus :) za těch pár korun, pokud ho seženeš v akci, je super :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)