14. března 2015

První dojmy... Freeman pleťová maska/srcub (uhlí a černý cukr)

Hezký začátek víkendu všem :)
Po první zkušenosti s maskou Freeman (odkaz na recenzi na avokádovou masku) jsem si řekla, že to není určitě má poslední a občas si jejich malé balení koupím (prý na jedno použití, ale mě vystačí i na tři). Zaujala mě tahle, jelikož obsahuje cukr a není to jen maska, ale i scrub v jednom!



No musím uznat, že když jsem balíček otevřela a masku začala aplikovat, dost jsem se lekla "konzistence". Je totiž jednoduše jako cukr krystal, ale šedé barvy. Bála jsem se, že si tím pleť podřu, ale ani nic takového se nestalo, ani nebyla pleť začervenalá (jenom kolem nosu, kde mám pleť citlivější). Bylo to i celkem příjemné si pleť trochu obrousit a odstranit to, co na ní nemá být. Při "roztírání" na pleť trochu ale cukr opadával, takže doporučuju se postavit k umyvadlu :)


Po nanesení na pleť jsem teda čekala, než zaschne, což se moc nedělo, tak jsem jí (jako obvykle) po asi 10 minutách šla smýt. Po omytí je pleť hebká a krásně čistá - ozkoušeno vatovým tamponkem s čistící pleťovou vodou -> byl naprosto čistý. Pleť rozhodně nevysušuje, je trošku ulepená, ale i tak je fajn pak použít krém. Jak jsem psala, určitě to není poslední maska, kterou jsem vyzkoušela, ale znovu bych si ji asi nekoupila. Scrub je celkem dost silný a raději nám jemnější peelingy. Malý balíček stojí okolo 40 Kč a velké balení okolo 130 Kč (má 150 ml).

Vyzkoušeli jste nějakou masku Freeman - máte její plné balení?

12 komentářů:

  1. Ta konzistence vypadá fakz zajímavě! Já vyzkoušela jen meruňkový peeling od Freemana, jinak nic a ani mě to moc neláká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, zrovna ta s avokádem byla třeba super :)

      Vymazat
  2. Vypadá rozhodně zajímavě, ale jak už jsme dávala na instagram, podobných masek a peelingů mám více jak dost, musím hnout se spotřebou:) Pytlíčkovou masku od Freemanu mám jednu, tu šmoulí (nevím teď jaká je) a pak mám jedno velké balení, to je spíše čistící gel s kiwi a jogurtem, ale ten je tedy moc příjemný, určitě jsem neudělala chybu, že jsem si koupila hned velké balení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! :) já si teď kupuju ty malé balení a hledám nějakou, která mi bude vyhovovat nejvíce a pak si pořídím to velké (které budu mít asi tak na rok, ale co :D)

      Vymazat
  3. Tuto masku jsem ještě nikdy v obchodě neviděla. Vypadá zajímavě :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vypadá slibně, určitě zkusím. Já tu mám už několik měsícu na vyzkoušení tu modrou, ale nějak se ne a ne odhodlat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrou jsem si pořídila dneska, tak doufám, že bude tak dobrá :)

      Vymazat
  5. Jsem myslela, že bude mít mnohem černější barvu, jako mám například jílová maska, která mě dosti láká :D škoda, že má hrubší částečky, nemám ráda dávat si na obličej nic hrubého :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem myslela, že bude hodně černá, po rozetření nejde skoro vůbec vidět :)

      Vymazat
  6. ja som mala po avokádovej aj po tej s acai alergickú reakciu, takže za mňa moc nie :(
    http://notes-personnelles.blogspot.sk/2014/10/dakujem-neprosim.html

    OdpovědětVymazat
  7. Žádnou jejich masku jsem zatím nevyzkoušela, pořád váhám :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej a zkus :) malé balení by alespoň člověka nemrzelo kupovat než to obrovské (a kdo ví jestli by vyhovovala) :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)