21. března 2015

Avon EXTRA Lasting Lipstick (totally twig)

Krásný (oficiálně) jarní den! :)
Doufám, že jste si všichni užili krásný týden a snad bude hezky i o víkendu (ano, budu asi meteoroložka, protože mě počasí zajímá :D). Včera jsem v Tetě sehnala Gabriella Salvete lak z edice Circus jenom za 30 Kč - odstín je naprosto nádherný, modro-zeleno-stříbrný! Takže jestli sháníte třpytkový lak, zkuste Tetu. Dneska to bude ale o rtěnce od Avonu, kterou mám doma už nějakou dobu, ale nepoužívám jí úplně každý den, takže chvíli trvalo si o ní udělat názor :)





Balení je plastové, jednoduché a víčko není moc pevné, ale samo se neotevře. Je klasicky vysouvací a krásně sladce voní - řekla bych po vanilce (mám ještě jednu rtěnku Avon a voní úplně stejně). Odstín totally twig je hnědo-červený, ale ji nanesete na rty, tak jde vidět více ten červený podtón. Zvláštní je její konzistence... Je krémová a hezky se nanáší, finiš má polomatný (na fotce nestihla ještě "zaschnout"). Asi po 1-2 hodinách rtěnka začne zalézat do vrásek a když se usměju, tak to jde dost vidět a rty jsou trochu vysušené -> doporučuju předem nanést trochu balzámu na rty. Vydržela v hezkém stavu 3 hodiny i s tím, že jsem něco snědla a vypila, ale když mám na rtech rtěnku, tak si rty často "mnu" (rtěnka se rychleji vytratí). Plusem je, že dělá zuby bělejší! Kupovala jsem jí v akci za 60 Kč a za tu cenu je super, plná cena je asi okolo 120 Kč, ale v katalogu bude určitě často levnější.

Vyzkoušeli jste nějakou rtěnku od Avon? Nosíte rtěnky každý den?

9 komentářů:

  1. Rtěnka se mi moc líbí, ale žádnou z této řady nevlastním a ani si ji neplánuju kupovat, protože už nějaké rtěnky mám a stejně je nosím tak maximálně jednou za týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš nějakou novou zvažovat, tak určitě zkus nějakou z téhle řady :)

      Vymazat
  2. Rtěnky mají moc pěkný odstín. Jen z Avonu moc neobjednávám.
    A značku Gabriela salvete mám moc ráda. :-)

    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě koukni do Tety, jestli tam nenajdeš nějaký zlevněný odstín laku na nehty :)

      Vymazat
  3. Rtěnky Avon nemám vůbec prozkoumané, teď spíš holduji balzámkům Babylips :D ach jo, zase budu muset mrknout do Tety :D

    OdpovědětVymazat
  4. Avon testuje na zvířatech a proto si od tama nic neobjednávám:)nepodporuju to.
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Neviem, ale ja rúže od AVON nejako nemusím :/ Neviem, či som mala len smolu, ale stále, keď som si nejaký od nich kúpila, tak buď slabo pigmentoval alebo odtieň vôbec nezodpovedal obrázku v katalógu.
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)