7. března 2015

Nail Art Foils │ set s dekoracemi na nehty

Krásnou sobotu všem :)
Dneska se bez nějakého obkecávání vrhnu rovnou na recenzi, jelikož bude možná trochu delší, než obvykle. Jedná se o set různých dekorací na nehty od značky Fengshangmei, která vyrábí i jiné produkty na nehty (díky strýčku google! :)).


Krabička je vcelku pevná, asi papírová (dřevěná?) a zavírání je na boku krabičky na magnet. Na jedné straně je podrobně i s fotkami postup, jak aplikovat fólie na nehty a pak v pár krocích i jak používat třpytky a kamínky, což hodně oceňuju. Plast, na kterém jsou uložené všechny "dekorace" se dá vytáhnout a to jsem taky udělala a dala si do krabičky i své další blbinky na nehty.



V setu je: lepidlo na fólie, top & base coat v jednom, stříbrné kamínky, zlaté třpytky, červené kuličky na kaviárové nehty, 6 x fólie s různými designy, dřívko a plastová tyčinka. Všechny fólie jsem vyzkoušela, ale bohužel nenafotila, protože se občas zničily dříve, než bylo vůbec světlo na to je nafotit.


Po ozkoušení všech fólií jsem došla k celkem zajímavé věci a to že fólie se zvířecími vzory (obě) a ta černo-stříbrná se po použití top & base coatu nijak nepoškodí. Ty ostatní, tudíž "ombre" červeno-žluto-zeleno-modrá, stříbrná a stříbrné linky po použití top coatu zajímavě popraskají a povrch není vůbec hezký (i když u stříbrných linek to nejde tak moc poznat). Myslím, že z fotek to jde i vidět, že povrch není "hladký". Zkoušela jsem používat vytvrzovač laků od Four Seasons a dopadlo to stejně. S vytvrzovačem mi ale fólie vydržely déle na nehtech (držely se stejně dlouho jako vytvrzovač) a ničím se nedaly sundat nebo poškodit, jako to šlo dost jednoduše při použití přiloženého top coatu.


Přejdu k té příjemnější záležitosti a to jsou ozdoby na nehty, které se podle postupu měly vždy přichytit na top coat a jím i zafixovat. Opět, když jsem použila vytvrzovač, tak to dopadlo lépe, kamínky se nehýbaly a i když schnutí s ním trvá déle, měla jsem jistotu, že to něco vydrží. Kamínky jsou spíše jednodenní záležitost, jsou dost vypouklé, takže se snadno o něco zachytí a upadnou - chce to hodně dobrý průhledný lak! Třpytky jsou super, s nimi jsem neměla vůbec žádný problém - nanášení je samozřejmě trochu pracnější, ale výsledek krásný. Kuličky se mi taky moc líbí, chce to ale trpělivost na to je na nehet nanést tak, aby to vypadalo alespoň trochu hezky :)

Celkově mám z setu takové smíšené pocity. Něco je super na zvláštní příležitosti a funguje to jak má a něco je zase na nic. Každopádně pro nějaké nehtové nadšence, co si rádi zdobí nehty by to bylo fajn, ale spíš, kdyby se daly věci koupit zvlášť :) Set můžete objednat na stránkách postovnezdarma.cz (odkaz přesně na set) za 505 Kč.

Vyzkoušeli jste někdy fólie na nehty, kamínky atd.? Zdobíte si nehty nebo "jen lakujete"?

Děkuji za poskytnutí produktu k recenzi stránce postovnezdarma.cz.

3 komentáře:

  1. Já si nehty většinou jen nalakuju, protože se mi s tím nechce dlouhjo drbat :) Už takhle trvá než laky zaschnou.... Tento set se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to nebaví, to čekání, než lak zaschne :D ale když mám více času, tak si s tím i pohraju...

      Vymazat
  2. Musím uznať, že to vyzerá ohromne na nechtoch. :o Aj keď pre mňa by tento set nebol najvhodnejší darček, keďže si nechty nelakujem.:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)