2. dubna 2015

Nákupy - březen 2015

Krásný "zelený čtvrtek" :)
Jo jo, Velikonoce se blíží - už máte upečeného beránka? My ještě ne, tak snad se nám to letos povede v jednom kuse a nebude třeba nic slepovat :D Jako klasicky jsem tu s nákupy za uplynulý měsíc :)


Březen byl bohatý na laky na nehty a to hodně! Koupila jsem si 2 od Rimmel 60 seconds a to "Black Out" a "Instyle Coral" každý za 10 Kč v drogerii Teta (ještě pořád je ve výprodeji můžete sehnat) a pak od Gabrielly Salvete Circus Enamel odstín 02 za 30 Kč opět v Tetě - brzo bude článek o něm, jelikož je nádherný! Rimmel Nail Nurse podkladový lak mám ze stránky krasa.cz za 56 Kč (jinak stojí 100 Kč) a zatím je fajn. Bázi pod oční stíny Dermacol mám před kamarádku z vinted a Gabriella Salvete Panoramico řasenku mám díky testování na facebooku. Zatím mám takové smíšené pocity, ale myslím, že recenze bude spíše kladná :)


Řekla jsem si, že vyzkouším pár masek od Freeman a pak si koupím konečně to velké balení, až najdu tu správnou. Byly různě v obchodech v akci, takže mám nakonec 3 - uhlí a černý cukr, granátové jablko a jedna je "šmoulí". Prodávají se jak v DM, tak v Tetě za cenu okolo 35 Kč (já je kupovala v akcích za 20 Kč/ks). Na černou už byl článek a na zbylé se objeví taky článek v podobě "Prvních dojmů..."

Máte se změnou ročního období potřebu nakupovat nové věci? :)

6 komentářů:

  1. Máme podobné produkty- lak od GS, lak od Rimmelu, maska Freeman, řasenka od GS.. :) Bázi od Dermacolu mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem v tetě natrefila na výprodej, ale tak dobré ceny neměli !
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nakoupila pár láčků od Rimmelu, ale cena už 20,- :D na tu řasenku jsem mega zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)