25. dubna 2015

První dojmy... Freeman slupovací maska granátové jablko

Krásnou sobotu :)
Dneska jsem tu opět s článkem První dojmy... z už možná i série článků o maskách Freeman. Ještě mám doma jednu, takže jeden podobný článek se určitě objeví a pokud jste nečetli ty předtím, tak vám na ně dám odkazy (maska avokádo a oves - která zatím dopadla asi nejlépe, maska/scrub černý cukr a uhlí).


Konzistence masky je klasická, jako ostatní slupovací - je jako lepidlo, hodně se táhne a (alespoň mně teda) trvá, než ji nanesu na pleť. Je průhledná a má trochu narůžovělou barvu, ale u masky je to asi celkem jedno :) Dobře se slupuje, jde to skoro v jednom kusu, ale zbytek jde jednoduše omýt vodou. Po "odloupnutí" je pleť hydratovaná a jemná, ale moc pleť nevyčistí, což dělá myslím maska okurková od Freeman. Zas tak moc mě nezaujala, takže asi nebudu kupovat znovu, ale jestli máte slupovací masky rádi, tak klidně můžu doporučit. Balení mi vyšlo opět na 3 použití a seženete za cca 40 Kč i v hypermarketu Albert.

Používáte slupovací masky nebo klasické "krémové"?

5 komentářů:

  1. Já mám doma hydratační masku (oranžová) a nezdá se mi nic moc. :) Čekala jsem od ní více.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si poříd aspoň jedno velké balení nějakého druhu masky, už tu svoji mám přes rok a pořád tam třetina je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuju no :) asi to padne na tu avokádovou, ta se mi zdála zatím nejlepší.

      Vymazat
  3. Už dlho ju chcem vyskúšať a tento typ masiek som pekne dlho nepoužívala, takže bude to príjemná zmena :)

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)