16. dubna 2015

Dermacol báze pod oční stíny

Hezký čtvrtek :)
Moc se mi nestává, že by mi něco opravdu nevyhovovalo, ale všechno je jednou poprvé že... Na tuhle bázi jsem se těšila a i pár dalších blogerek jí vychvalovalo (některé ne) a díky kamarádky jsem ji přes vinted.cz koupila. 




Báze je bílá, ale když jí na víčko nanesete je průhledná. Konzistence je lehká a dost silikonová, takže je potom víčko hladké (připomíná mi bázi pod makeup Garnier v růžové tubičce). Jak jde vidět z fotky výše, pomůže některým méně pigmentovaným stínům s intenzitou, ale u toho bohužel její dobré stránky končí. Zkoušela jsem ji jak samotou se stíny, tak v porovnání s bází e.l.f. a překvapivě, e.l.f. byla lepší. Stíny jsem nanesla ráno a ve škole po asi 5ti hodinách kontrolovala - nějaký ten pigment stínů na víčkách stále byl, ale hodně byly slité v lince v záhybu, zato e.l.f. ztratil trošku na intenzitě, ale slití stínů se nedělo... Po 10ti hodinách byly stíny s bází Dermacol pryč z víčka a jen v záhybu ve vrásce. E.l.f. se taky už usídlil ve vrásce, ale stíny byly ještě v přijatelném stavu.

Za mě teda rozhodně ne, asi mám mastné víčka a proto mi nevyhovuje. Tubička má 7,5 ml a stojí 100 Kč.

Vyzkoušeli jste tuhle bázi pod oční stíny? Jestli vám vyhovuje, máte mastná nebo suchá víčka/pleť?

4 komentáře:

  1. To fakt nechápu :O Já mám strašně mastná víčka, nedrží mi na nich ani slavné color tattoo a báze mi vyhovuje. Mě s ní stíny vydrží stejně jako s bází od stíny od Avonu.. Elf báze jsem měla 2 balení- 1. bylo super a pak asi změnili složení, protože to druhé bylo katastrofální... Stíny s ním nedržely vůbec.

    OdpovědětVymazat
  2. Silikonovou bázi pod oční stíny jsem ještě neměla, používám většinou krémové, které dodají i nějaké to krytí :) teď docela váhám, jestli vyzkoušet i tuto :D

    OdpovědětVymazat
  3. ešte som na ňu nečítala pozitívnu recenziu, ja mám bázu z Avonu a tá mi vyhovuje, tiene dlho vydržia a nezlejú sa, skús alebo si na ňu prečítaj aspoň nejaké recenzie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dokonce 2 balení :( Ani nevím proč. Nevadí mi, pleť mám suchou a řekla bych, že docela drží, ale taky jsem víc spokojenější s bází elf nebo teď essence. Jinak mi lepší než dermacol připadá i ryor, který má univerzální bázi, je jak po make-up, tak pod stíny, tak pod rtěnku, ta 100kč a stačí jí kapička. Takže skoro nemizí.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)