4. dubna 2015

Gabriella Salvete Circus Enamel 02 Crazy Clown

Krásný víkend všem! :)
To počasí je jeden velký vtip - nejdříve sluníčko a najednou sněžení?! Alespoň jsem byla vždycky v tu dobu doma nebo na nákupech schovaná :) Pořád narážím na zlevněné laky na nehty různě po drogeriích a dneska vám jeden ukážu a to ten, který mě učaroval nejvíce.



Je to Gabriella Salvete z řady Circus Enamel odstín 02 Crazy Clown. Všechny odstíny se dají pořád normálně sehnat, ale tenhle jsem našla v Tetě za 30 Kč. Štěteček je klasický plochý a i na konci rovný. Lak obsahuje jenom třpytky a trochu světlé barvy a překvapivě už ve dvou vrstvách (když si s tím pohrajete) kryje a vypadá úžasně! Všimla jsem si, že takovéhle hodně třpytkaté laky celkem dobře a rychle schnou a tento není výjimkou. Odlakovávání není zase tak hrozné, ale rychlejší je to samozřejmě s alobalovou metodou.



Třpytky se mi držely na nehtech dlouho cca 4 dny - lak není tmavý, takže to není tak poznat, když se začnou špičky trochu loupat. Povrch nehtu je po nalakování skoro hladký, takže se ani o nic nezadrhnete. Zkoušela jsem ho zatím jenom ve dvou kombinacích a to s černou Rimmel 60 seconds 800 Black out a béžovou/nude Avon Nailwear Barely There (vypadá to, jako bych na nehtech ani lak neměla, ale mám).

Jak se vám lak líbí? Máte nějaký z téhle řady nebo od Gabrielly Salvete vůbec?

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To je :) a v létě na sluníčku bude ještě krásnější :D

      Vymazat
  2. Mám přesně tenhle a ulovila jsem ho i stejnou cestou:) Těším se, až ho nalakuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš se na co těšit :) doufám, že pak bude na blogu :)

      Vymazat
  3. Nádherný, pískové laky mám nejraději :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle není moc pískový - povrch je skoro hladký, ale i tak je krásný :D taky jsem si je teď oblíbila :)

      Vymazat
  4. Od Gabči mám dva z "obyč" kolekce a asi osm píškáčů, z této kolekce nemám ani jeden, ale vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po nějakém koukni, jsou nádherné! :)

      Vymazat
  5. S tou černou vypadá božsky ! :) nevím proč, ale na fotkách se mi moc líbí a na mých nehtech už tolik ne :/ ale vyzkouším tu kombinaci s tou černou ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)