7. dubna 2015

Avon Naturals Detangling Spray bambucké máslo a meruňka

Krásné úterý :)
Jak u vás proběhly Velikonoce? Já čekala poklidný den, ale ve dvanáct se to nějak semlelo a najednou koupelna celá mokrá... Když už se mi mokrem cuchaly vlasy, vzpomněla jsem si, že jsem nenapsala ještě recenzi na sprej, který tomuhle má předejít a pomoct od Avonu.


Hýčkejte své vlasy. Složení s výtažky z meruněk a bambuckým máslem vlasy hydratuje, revitalizuje a omezuje jejich lámání. Pro suché/poškozené vlasy. POUŽITÍ: Naneste dostatečné množství na umyté vlasy prosušené ručníkem. Upravujte vlasy běžným způsobem.

Z řady Naturals (respektive s bambuckým máslem a meruňkou) mám hodně ráda šampon, který už jsem měla několikrát a vždycky mi vyhovoval, jelikož zanechal vlasy hebké - viz. recenze, takže jsem se na zkoušení tohohle spreje hodně těšila. 


Voní úplně stejně jako zmiňovaný šampon - né moc výrazně a sladce, ale na vlasech moc nevydrží. Aplikuje se na mokré vlasy, které několikrát, hlavně u konců, sprejem postříkám a pak pročešu prsty nebo hřebenem s tlustými "hroty" daleko od sebe (nevím jak jinak to popsat, snad pochopíte. Opravdu pomůže s rozčesáváním a zdá se mi, že jsou vlasy i lesklejší a hebčí možná až ho dopotřebuju úplně budu schopná říci, jestli jsem si všimla omezení lámání. Každopádně bych ho určitě na suché i normální vlasy doporučila, možná i na řídké, jelikož zbytečně nemastí a nezatěžuje. Balení má 150 ml a myslím, že mi vydrží hodně dlouho, protože se ho moc nepotřebuje. Sprej jsem dostala, takže cenu netuším, ale do 100 Kč to bude určitě :)

Používáte podobné spreje nebo klasické kondicionéry/balzámy na vlasy?

2 komentáře:

  1. Ten sprej vypadá dobře a musí božsky vonět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mi pomáhají s rozcesavanim olejicky, ale ty mohou občas zatěžovat :/ takže toto bude pro tvé vlasy mnohem lepší volba :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)