11. dubna 2015

Kabelka a hnědé hodinky ze stránky postovnezdarma.cz

Krásnou sobotu! :)
Jak jsem v minulém článku avizovala, dneska si ukážeme kabelku a hodinky, které mi asi po měsíci konečně dorazily. Z hodinek jsem nadšená a od té doby, co mi přišly, je nosím každý den! 



Kabelka je z umělé kůže a když jsem otevřela balíček, tak dost smrděla - nechala jsem ji ale pověšenou venku přes den a teď už z ní cítit nic nejde. Zapínání je klasicky na zip a vevnitř je na zadní straně kapsička na zip a na přední straně kapsička bez zipu. Nemá popruh přes rameno ale jen klasicky dva krátké (já mám raději kabelky přes rameno, ale zas tak mi to nevadí). Nejprve jsem si myslela, že by se dala nosit i do školy, jelikož několik těch velkých sešitů a učebnic pobere (rozměry cca délka - 35 cm a výška - 28 cm) jenomže se mi zdají "popruhy" nepevné a že by se brzo utrhly... Cena je na stránkách (odkaz na kabelku) 575 Kč, za tu cenu by se dala možná najít i pevnější varianta, ale můžete si vybrat z několika barevných kombinací.



Z hodinek jsem ale nad míru nadšená! :) Možná to je taky proto, že jsem předtím hodinky měla možná, když jsem byla malá a dlouho jsem si chtěla nějaké koupit. Můžete si vybrat z 4 barevných kombinací (bílá, černá, hnědá a červená) a vždycky se mění jak pásek, tak pozadí ciferníku. Pásek je trochu tuhý a bojím se, že by se mohl třeba po měsíci začít loupat, ale je z umělé kůže, takže se to dá čekat. Na zadní části ciferníku se píše "Stainless Steel" což by mělo znamenat, že je korozivzdorný. Jsem ráda, že není pásek moc dlouhý a i na mou hubenou ruku mi vystačily dírky a ještě mám jednu v záloze, ale to je mám na ruce dost uplé. Co se mi líbí jsou i kamínky místo čísel, což by mohlo být pro někoho nepraktické. Cena byla krásných 179 Kč, ale nedávno skončila akce a teď je pořídíte za 309 Kč (odkaz na hodinky) a hodinky jsou i s ciferníkem dlouhé 21 cm (samotný pásek je cca 18 cm dlouhý).

Líbila se vám změna od článků o kosmetice? Nosíte hodinky - jestli ano jaké?

8 komentářů:

  1. Já si z tohoto eshopu teď koupila kabelku a batoh a jsem s nimi strašně spokojená ^^.
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechceš napsat jakou kabelku a jaký batoh? Celkem by mě to zajímalo :)

      Vymazat
  2. Hodinky vypadají suprove, takový klasický styl, který se nikdy neomrzi a hodí se ke všemu, od té doby, co jsem si poridila hodinky, tak je taky nosím pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama :D ale nějak si nemůžu zvyknout, že se nemusím koukat na mobil kolik je hodin :D

      Vymazat
  3. Farebná kombinácia na kabelke je pre mňa až moc výrazná, ale hodinky sú krásne ! Veľmi sa mi páčia, aj keď ja žiadne nenosím :)
    Sponkabob♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic méně výrazného nebylo bohužel v nabídce no - tohle je nejnormálnější verze :D

      Vymazat
  4. Já mám ráda taky klasicku, brala bych něco takového http://www.brawat.cz/jacques-lemans/ ale v dámském provedení. Nějaké tipy? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsou krásné! :) V hodinkách se moc nevyznám, ani v jejich značkách, takže ti neporadím :/ :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)