9. dubna 2015

9. 4. 2015 │ Essence the gel nail polish, nové hodinky a kabelka...

Krásný čtvrtek všem :)
Dneska by mělo být snad už hezké počasí! Konečně se to aprílové počasí umoudřilo... Setkalo se mi teď dost zajímavých (alespoň pro mě) novinek a jim bude dneska článek věnovaný. Takové nakouknutí, na co se můžete na blogu těšit nebo co nového koupit :)


Nejdříve to, na co jsem se těšila už dlouho - Essence the gel lak na nehty. Vyprodávali úplně všechny laky na nehty z klasické řady a nahradili je těmito, které mají být "jako gel". K nejúplnější funkčnosti by jste si měli koupit ještě spešo podkladový lak a top coat, ale každý stojí 75 Kč, tak jsem zkusila nejprve jenom samotný lak a to odstín 40 play with my mint (laky stojí pořád 45 Kč). V něčem je lepší než lak klasický předešlý, ale jsem zatím na vážkách...
Další je tady kabelka a hodinky ze stránky postovnezdarma.cz, které mi v průběhu minulého a tohoto týdne přišly. Z hodinek jsem zatím nadšená (viz samostatná recenze spolu s kabelkou) a kabelka bude super na léto díky oranžové barvě (jsou ještě kombinace např. světle modré a růžové...). Kabelka není nejpevnější a mohla by mít pruh přes rameno, ale využiju ji určitě.
No a poslední jsou sprchové gely Dove a termo hrneček (má asi 200 ml takže nic velkého), který k nákupu dvou sprcháčů dostanete zadarmo v drogerii Teta. Já se pro ně včera vydala a doufala, že ještě hrnečky mít budou, jelikož v DMku takovéhle věci mizí dost rychle... Paní prodavačka jich ale měla ještě spoustu :D Zadarmo si na něj stěžovat nemůžu a sprchové gely bych kupovala i tak. Vzala jsem si už jednou ozkoušenou verzi Purely Pampering s bambuckým máslem a vanilkou a Go Fresh okurka a vůně zeleného čaje (každý stál 50 Kč).

Objevili jste nějaké novinky v drogeriích nebo jiných obchodech, které vás zaujaly?

8 komentářů:

  1. Já jsem si ty gelové laky pořídila rovnou dva a tedy za mě obyč. laky na nehty, no... ale nenadávám, za tu cenu :) Kabelka je super, takovou bych také potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O lacích máš pravdu no, ale zdá se mi, že vydrží déle než laky, které měli předtím v klasickém provedení :D

      Vymazat
  2. Hodiny jsou krásné a termo hrníček asi budu potřebovat! :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja som sa včera niekde dočítala, že eos sa bude predávať v DM, ale keď som nabehla na ich stránku tak som nič také nenašla, tak som teda zvedavá na to :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Barva laku je moc krásná :) Ten hrneček od Dove jsem chtěla taky, ale nějak jsem nestihla zajít do Tety :D :/

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. A koupila sis base a top coat na essence? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nekoupila, jelikož dohromady bych za to utratila skoro 200 Kč a to si raději koupím gel lak od Avonu za 80 Kč o kterém vím, že mi na nehtech vydrží i týden v pořádku :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)