21. dubna 2015

Rimmel 60 seconds "405 Rose Libertine"

Krásné úterý :)
Jak nad tím teď uvažuju, tak dnešek bude zajímavý den... Nejprve nepříjemná návštěva u zubaře a pak se snad odpoledne dozvím, jestli jsem se dostala na praxi do Irska (přes Erasmus)! Brzo bude zase povídací článek, tak více kdyžtak napíšu i tam.
Jaro je už v plném proudu a s ním i obnova a nové přírůstky do kolekce laků na nehty. S tím souvisel i výprodej laků Rimmel, kde jsem si jich pár koupila. Dneska vám ukážu jeden, který můžete ale pořád najít v sortimentu, akorát v novém balení.



Tenhle odstín se prodává se stejným názvem i v novém balení (a prý širším štětečkem), takže pokud se vám líbí, můžete si ho pořád koupit. Odstín je světle růžový s jakoby šedomodrým podtónem, lépe to popsat asi nedokážu - starorůžová nebo zastřená růžová možná :D. Je hodně podobný odstínu 415 Instyle Coral - ten je akorát do oranžova.


Štěteček má klasický, plochý a na konci zakulacený, takže se s ním snadno dostanete ke kůžičce bez velké námahy. K plnému krytí stačí dvě tenčí vrstvy. Schnutí jsem si nikdy nevšimla, že by bylo rychlé, možná první vrstva, ale ta druhá už trvá déle samozřejmě. Výdrž je super, záleží i na podlaku a nadlaku (jestli vůbec nějaký použijete a když už tak jaký typ atd.) mě vydrží s podlakem asi 3-4 dny bez poškození, pokud nic moc nedělám. Musím říct, že jsem si tyhle laky poslední dobou hodně oblíbila a určitě se chystám vyzkoušet i nějaký ten "inovovaný" - teď je najdete skoro v každé drogerii s nějakou slevou.

Vyzkoušeli jste už nové laky Rimmel Rita Ora nebo ze základní řady?

12 komentářů:

  1. Tento lak ma krásný odstín:) Celkově mám laky od Rimmelu moc ráda a libí se mi jejich obaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, určitě si ho zajdi koupit v novém obalu! :)

      Vymazat
  2. Laků od Rimmelu mám několik, i tento. Je zajímavé, že na každém vypadá úplně jinak :-D Jinak se chystám pořídit aspoň jeden či dva z nové Rita Ora kolekce, jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka to trochu zkreslila (to světlo no :D). Taky se chystám si nějaký koupit :)

      Vymazat
  3. Holky nevíte někdo, proč se vyprodávají i laky od Miss sporty ?

    OdpovědětVymazat
  4. krásná barva ideální na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takovéhle odstíny laků jsou úplně suprové na jaro ;) určitě vyzkoušej nějaký odstín z RitaOra kolekce, hlavně ten fialový vypadá úžasně :) a vydrží taktéž 3 dny bez poškození s topcoatem a podlakem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) určitě se na nějaké podívám :)

      Vymazat
  6. Dneska jsem byla náhodou v DM a už vím jistě......miss sporty mají nový obal prej schnou do 1 minuty :-), tak uvidíme jestli se změnily k lepšímu jako essence:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to se na to musím zajít podívat teda! :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)