14. dubna 2015

Essence The Gel nail polish "40 play with my mint"

Hezké úterní dopo/odpoledne :)
Hned, jak jsem se dozvěděla, že Essence chystá své "gelové laky" věděla jsem, že musím nějaký vyzkoušet. Jelikož je to krásný odstín, který nemám a zamilovala jsem si ho, dokážu mu snad i odpustit nedokonalosti, které má... Trochu ho i porovnám s bývalými laky od Essence.




Balení je klasické, jako u předešlých laků, což mi nevadí. I štěteček je stejný, který mi maximálně vyhovuje, jelikož se s ním dostanu i ke kůžičce nehtu. Co je trochu jiné je hustota laku, je hustší než byly klasické (no dává to smysl, když má být "gel like" :D) a buď je to uzávěrem nebo samotným lakem, ale zdál se mi při druhém lakování hutnější?!


Odstín je nádherný! Když jsem v DM vybírala, který si vezmu, zjistila jsem, že snad nenajdu odstín, který bych doma už neměla (v Rossmannu mají 2x více odstínů na výběr), ale přece jenom jsem ho našla. Jak název - 40 play with my mint - napovídá, je to mintová barva, která bude úžasná na léto a pro mě celoročně. Krytí je dobré, stačí i jedna vrstva, ale ta musí být trochu tlustší a jelikož schnutí není nijak rychlé, raději dávám 2 slabší vrstvy. Nehty se i bez použití top coatu hezky lesknou, ale věřím, že s vrchním lakem k tomuhle gel laku určenému, by byl efekt ještě hezčí. Výdrž mě nijak neohromila... Je lepší než byly Essence laky předtím - vydrží tak 3-4 dny a pak se začnou oťukávat špičky.

Nakonec jsem usoudila, že kdybych si měla kupovat lak za 45 Kč + 150 Kč za podlak a nadlak k němu určený si raději koupím lak od Avonu, který je taky "gelový" a stojí 80 Kč a vydrží mi na nehtech i týden v krásném stavu.

Vyzkoušeli jste nějaký "gelový lak na nehty"?

13 komentářů:

  1. Moje kamarádka, zdá se, má stejný :) Vypadá nádherně :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu nádherný :) a viděla jsem i další hezké odstíny, takže stojí i za kouknutí :)

      Vymazat
  2. Ta barva na fotce mi doslova bije do očí, pecka ! :) žádný gelovy lak jsem zatím nezkousela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Avonu ho určitě zkus, na mých nehtech (více jak 3 dny hezký mi nevydrží lak) vydržel týden nepoškozený! :) A odstíny jsou taky hezké :)

      Vymazat
  3. Ten lak je krásný, ale i tak si ho neplánuju koupit. Laků od Essence jsem měla pár a kvalita nic moc, takže mě úplně nelákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je výdrží o něco lepší než ty klasické, takže jeden určitě zkus a třeba bude super :)

      Vymazat
  4. Krásná barva, ale mně by neslušela. Každopádně jsem si pořídila dva odstíny a jeden (24 Indian Summer) mám zrovna na nehtech, je moc hezký, vlastně všechny odstíny jsou opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbily všechny, teda ten malý výběr v DM :D

      Vymazat
  5. Tak tento si musím rozhodne ísť kúpiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, odstínů je na výběr hodně, takže určitě vybereš nějaký :)

      Vymazat
  6. Hned jak jsem ho u tebe viděla musela jsem si ho koupit, je fakt super :-) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že se ti taky líbí :D je krásný!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)