28. dubna 2015

Tajné testování - Garnier Goodbye Damage šampon a okamžitá péče

Hezký den všem :)
Jak jste si možná všimli, pár blogerek dostalo opět "tajnou zásilku" a teď se rozhodli, vyslat (myslím že 1000) balíčků i ostatním lidem, kteří se mohli pro tohle zaregistrovat na stránkách. Podařilo se mi balíček na poslední chvíli získat a dneska vám o něm něco málo napíšu. Budou to spíše jenom první dojmy, jelikož každá lahvička má asi 50 ml.



Co je spíše jenom mimochodem jsou lahvičky, že kterých nejde nic vytlačit - teda mě to alespoň nejde, jelikož nejsou z "mačkatelného" plastu :D Takže jsem produkt z lahvičky vytřepávala...


Šampon má bílou barvu a konzistenci ne moc tekutou, že by vám stekl z rukou, ale ani ne moc hutnou. Příjemně sladce voní a vůně vydrží i trochu na vlasech. Po prvním umytí byly vlasy krásně hebké a jemné, s tím souhlasím, ale druhý den (to nemluvím o tom dalším) už byly splihlé a vypadaly tak, jako vypadají moje vlasy až den 3. Šampon teda za mě ne, je to ale škoda, jelikož ten efekt hebkých a i lesklých vlasů to umí...

Okamžitá péče je super. Jelikož se používá do délek vlasů, tak je nemá moc šanci zatěžit (pokud nemáte vlasy extra jemné) a myslím, že hlavně tohle byl důvod, proč byly vlasy hebké. Konzistence je samozřejmě hutnější než šampon, taky sladce voní a je do oranžova. Používám ho pořád i na jiné šampony a uvažuju i o koupi. Lépe se s ním i vlasy rozčesávají. Navíc je to fajn věc pro lidi, kterým se nechce čekat 10 minut, než můžou smýt masku na vlasy - tohle se smývá okamžitě (nečekaně že :D).

Vyzkoušeli jste něco z řady Goodbye Damage?

2 komentáře:

  1. Já nevím proč, ale byla jsem si téměř na 100% jistá, že se bude jednat o Fructis :-D
    Jinak jsem kdysi měla balzám a byl celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si podle vůně myslela, že to bude Head&Shoulders nejprve, potom mě napadlo Aussie :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)