30. dubna 2015

Spotřebováno - duben 2015

Jako klasicky jsem tady se spotřebovánem, které je tento měsíc sice krátké, ale nákupy to vynahradily (o tom ale až v sobotu). Bez okolků jdeme na to :)

Radox Burst sprchový gel - Tenhle typ sprchových gelů/krémů jsem si teď hodně oblíbila, jelikož většina z nich, pokožku i hydratují což tenhle taky splňoval. Krásně sladce voněl, cena okolo 40 Kč.
Garnier Mineral InvisiDry antiperspirant - I když se na něm píše, že nezanechává skvrny, já jsem si jich teda všimla. S pocením moc nepomáhal, ale do tělocviku stačil. Cena okolo 50 Kč.
Freeman slupovací maska s granátovým jablkem - Psala jsem o ní nedávno článek (odkaz), byla fajn, ale asi zůstanu u avokádové, která mi vyhovovala zatím nejvíce.
Marks & Spencer vlhčené ubrousky na ruce - Obyčejné ubrousky, které jsem používala spíše na utírání stolku nebo komody, hlavně kvůli jejich vůni... "Voní" citrusově jako nějaký čistič na záchod nebo osvěžovač vzduchu. Stály asi 20 Kč.


Gabriella Salvete Infinite Definition řasenka - Není ještě dopotřebovaná, ale začíná houstnout a moc jsem jí předtím ani nepoužívala, jelikož mi řasy slepovala a ráno není čas je ještě 5 minut rozčesávat a upravovat. Více si můžete přečíst v recenzi (odkaz).
Nivea Lip Butter Caramel Cream - Kdyby se prodával i u nás, tak už mám doma dalších několik balení v zásobě! Byl to můj nejoblíbenější balzám na rty, který byl super i na noc - ráno byly rty krásně hebké a hydratované. Samozřejmě jsem mu věnovala celý článek (odkaz).
Maybelline Babylips Intense Care - Nijak mě tyhle balzámy nezaujaly, ale přesto se jich ke mě pár dostalo díky giveaway. Tenhle nebyl zase tak špatný, ale fakt bych neřekla, že je tak suprově hydratační a úchvatný... Více v recenzi (odkaz).

Máte s nějakou z věcí zkušenosti? Zkoušeli jste řasenku od Gabriella Salvete Infinite Definition?

9 komentářů:

  1. Mám zkušenosti jen s Radoxem a Garnierem. Řasenku jsem nezkoušela a asi ani nebudu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši si ji ani nekupuj, vážně za to nestojí...

      Vymazat
  2. Nechápu jak jsi to máslíčko na rty mohla spotřebovat tak rychle :D Dostaly jsme ho obě ve stejný den a mě pořád zbývají 2/3 obsahu a to ho používám téměř každý den :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já ho nejdříve ani nepoužívala a začala až později ho používat každý den (někdy i víckrát za den) :D To jsem si myslela, že jsem ho spotřebovala rychle :D

      Vymazat
  3. Garnier je můj oblíbenec :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To máslíčko už mám přes 2 roky a pořád tam mám nějaké menší množství :D Babylips mě taky nijak zvlášť nevzaly za srdce, takže je asi nikdy nespotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky ještě něco zbylo?! :D No doufám, že je někde seženu na netu levně a kupuju hned! Mě se celkem daří spotřebovávat Babylips, ale teď mám to růžové a na mě ta barva vypadá fakt příšerně, takže jenom doma :D

      Vymazat
  5. Tento deodorant od Garnier má moc ráda. Ještě jsem si oblíbila i růžový Sexy od Rexony. Mému příteli strašně voní :D :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Rexony jsem měla jenom jeden a nic moc, očuchám v drogerii ten "Sexy" :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)