2. května 2015

Nákupy - duben 2015

Krásné sobotní dopoledne :)
Nákupy byly tentokrát ve znamení slev a kupování věcí, které "potřebuju" no a když se sešly peníze, tak se nakupovalo lépe... Narazila jsem na slevu v DM kde při koupi jakéhokoliv krému Garnier Essentials si můžete zadarmo vybrat odličovač taky od Garnier a toho jsem ráda využila (ale potom jsem si říkala, proč jsem si nevzala ten dvoufázový, který pokud znáte, je úžasný) :D Na všechny tyhle věci se postupem času objeví určitě i recenze - můžete se těšit na suchý šampon a Blistex jako první.


Začala jsem navykat svoje vlasy, že je budu mýt ne ob den ale ob dva dny, a proto byla koupě suchého šamponu nutností. Teď už to není tak špatné, ale i tak jsem chtěla začít zkoušet s nejlevnější alternativou ve spreji od Balea Trend It Up za 60 Kč. Zatím není vůbec špatný a nedělá ani bílé fleky! Fa Fresh & Dry antiperspirant za 45 Kč jsem vzala hlavně proto, že nynější (Dove kuličkový) mi nevyhovuje - splňuje jenom to, že doopravdy nezabarví oblečení - a slibuje opět nebarvit oblečení a další věci. Při návštěvě DM jsem si všimla červené cenovky u Balea mycího peelingu za 37 Kč, který se má používat jak ráno, tak večer, takže ideální na dočišťování pleti. Zatím jsem nezkoušela, ale peelingových částeček v něm moc není, takže na to každodenní čištění bude snad v pohodě. O akci na Garnier pleťové krémy a odličovače jsem psala a vybrala si krém se zmatňujícími výtažky z lopuchu pro normální a smíšenou pleť a k tomu zadarmo osvěžující odličovací mléko s hrozny (slibuje odlíčit i voděodolný makeup!). Obě věci jsou za cenu krému, takže jen 100 Kč.


Tělové spreje Avon budu používat asi pořád a vyšla (snad se nemýlím) novinka s sedmikráskou a citronem, která voní krásně svěže a nejvíce cítím asi ten citron a něco sladkého - stál 59 Kč. Novinku Essence The Gel nail polish v odstínu 44 play with my mint jste už viděli v recenzi (odkaz), odstín je to nádherný i výdrž je lepší než u jejich minulých laků, ale pořád by mohla být lepší (nezkoušela jsem ho ale s příslušným podlakem a nadlakem) - cena 45 Kč. Jako poslední je tady Blistex Lip Tone, který byl v akci v DM 1+1 zdarma (tj. 30 Kč/ks), tak jsem neváhala. Rty trochu zabarví a má mentolovou vůni. Pomůže na "pálivé" rty, kdy už cítíte, že je něco špatně a potřebujete je něčím natřít.

Taky máte takový "dobrý pocit" když si něco koupíte ve slevě, nebo kupujete sleva nesleva?

11 komentářů:

  1. Čekala jsem, že nákupy budeš mít větší, pořád to ještě není tak hrozné, jako se občas povede mi :)
    Já kupuju hlavně ve slevách a výprodejích a díky tomu mám tak velké zásoby kosmetiky :D Přijde mi zbytečné nějakou věc kupovat za plnou cenu, když si ji můžu koupit levněji. Kupuju takhle věci, které opravdu budu potřebovat, např. sprchový gel, krémy, odličovací produkty atd, a zatím mi to tak vyhovuje, protože se mi pak téměř nestává, že bych zjistila, že mi něco došlo a musela bych to rychle jít kupovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, tak velke nakupy mit asi nebudu nikdy :D taky kupuju vsechno ve slevach, protoze je mi az lito za to utracet plnou cenu, kdyz to muzu koupit ve sleve :D

      Vymazat
  2. Já to mám s těma slevama tak napůl, někdy si počkám a někdy beru věci hlava nehlava :D to jsi teda šťastný člověk, že ti ten suchý šampon od Balea nědělá bílé fleky - protřepávala jsem ho snad 5 minut a nastříkala jsem ho z dostatečné vzdálenosti a stejně jsem skončila s celou bílou hlavou, ani vyčesat to nešlo :D ale zase na druhou stranu, vlasy dokázal odmastit a to je to jediné, co se od suchého šamponu očekává :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fleky mi nedela vubec, skoda ze tobe jo, zda se mi jinak super :)

      Vymazat
  3. Balea mycí peeling, jsem si taky pořídila, a zatím čeká v šuplíku na vyzkoušení :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    OdpovědětVymazat
  4. Balea suchý šampon ve mně nebudil důvěru, ale asi zbytečně. Myslím, že jejich peeling bude dobrý. Sama jsem v minulosti nějaké vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho alespoň vyzkoušej, za tu cenu :D Já ještě žádný peeling od nich neměla, tak jsem zvědavá no :)

      Vymazat
  5. Já nakupuji hlavně ve slevách :) Mám z toho pak lepší pocit, že jsem nějaké ty peníze ušetřila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)