16. května 2015

Miss Sporty Clubbing Color Quick Dry č. 170

Hezký den :)
V jednom z předchozích článků (odkaz na článek) jsem vám ukázala nový odstín laku od Miss Sporty a dneska se na něj podíváme trochu blíže. Předtím jsem laky od MS moc nekupovala, ale po téhle zkušenosti se asi na nějaký odstín ještě kouknu...


moc se mi líbí, že nálepka na "víčku" je stejné barvy jako lak na nehty :)

Na výběr je opět velké množství odstínů a zvláště jestli máte rádi na jaro a léto výrazné nebo pastelové barvy, tak tam si určitě vyberete. Já si vybrala odstín, který doma ještě nemám a to světlou modro-fialovou (č. 170). Štěteček laku je pořád stejný a to plochý s zakulaceným koncem. Dobře se lakuje a kryje už v druhé vrstvě. S tím schnutím moc teda nesouhlasím, ani ta první tenká vrstva nezaschla do minuty (tak 2 minutky). S druhou už to bylo horší... Jelikož se mi lak nepodařilo nalakovat moc hezky, dala jsem na něj ještě Four Seasons Vytvrzovač laků a s ním mi vydržel lak skoro týden jen s malinkými odštipky na pár prstech! Nikdy jsem si nevšimla, že by vytvrzovač pomohl s výdrží (max. o 1 den) takže i samotný není vůbec špatný. Cena je 30 Kč takže určitě doporučju vyzkoušet alespoň jeden odstín a třeba vám na nehtech vydrží taky tak dlouho :)

Koukali jste na nové odstíny laků? Zaujaly vás nějaké jiné "lakovací" novinky?

5 komentářů:

  1. Já je před nějakou dobou zkoušela, ale vždycky mi přišlo, že hrozně rychle ztuhly a byly k ničemu. Teď mám doma jen jeden a ten je zatím v pořádku. Každopádně tenhle má fakt krásný odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný odstín, laky od MS mám moc ráda, jsou levné a skvělé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
  3. Podobnou barvičku mám doma taky, laky od MS mám celkem ráda :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. ja som si ho práve dnes kúpila presne tento, tak som rada že som našla pozitívnu recenziu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)