12. května 2015

Gold geometric nails

Hezké úterý :)
Hlavní hvězdou dnešního článku bude lak tvořený jen zlatými a trochou oranžových třpytek od Milani odstín 525 Gold glitz. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového a když jsem uviděla nůžky a lepící pásku, moje kreativní část si řekla - no jasně, trojúhelníčky! Vyzkoušela jsem dvě barevné kombinace a trojúhelníčky si zamilovala :)


Postup není vůbec složitý a jednoduše se dá zvládnout i levačkou. Většinou jsem pro jistotu počkala do dalšího dne, než jsem na nehty lepila pásku, záleží to ale na vás. Nastříhala jsem si vždycky 5 dvou centimetrových kousků lepící pásky a ty ještě přestříhla na půl. Před tím, než dáte pásku na nehet, doporučuju ji jednou nalepit na ruku, aby se sundalo trochu toho lepidla, které by pak zůstalo na nehtech. Dva nastříhané proužky pásky jsem pak jenom nalepila na nehet a nalakovala - hned potom šla páska dolů... 
První verze je s nude karamelovým lakem od Makeup Revolution London v odstínů Change my life, na který jsem už psala recenzi (odkaz na článek) a zapomněla jsem, jak se mi předtím líbil. V kombinaci s zlatou vypadá krásně!

Druhou možnost, kterou jsem zkoušela byla s novým modrým lakem Miss Sporty Quick Dry č. 170 (nebo 5063?), který mi s vytvrzovačem Four Seasons vydržel na nehtech krásný skoro týden a dříve, než se začal více loupat, jsem ho odlakovala. Opět se zlatou si myslím, že vypadá úžasně a dost se tahle kombinace líbila i okolí :)

Vyzkoušeli jste někdy něco podobného? Co říkáte na "nové laky" Miss Sporty?

7 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky! :) Já si nehty většinou jen nalakuju bez nějakého zdobení, protože mě nebaví čekat, než všechno zaschne, nemám na to čas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě nebaví čekat, ale když použiju ten vytvrzovač, tak vím, že mám nehty do max 30 minut suché a nic se s nimi nestane (takže 1 díl seriálu čekám až to zaschne) a ten zlatý schne strašně rychle, proto jsem používala jenom ten na zdobení :D

      Vymazat
  2. Na tom modrém podkladu ty třpytky krásně vynikly, vypadá to efektně :) klidně by se dal použít i čistě bílý lak nebo světle růžový ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) na jiných jsem to nezkoušela, ale na růžovém to určitě zkusím :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. Spojení té modré a zlaté se mi líbí nejvíc :-)

    Zvu tě na Giveaway.
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. První kombinace se mi líbí více, ale to asi proto, že nemám ráda modré laky. Jinak na ty nové MS jsem ještě nekoukala, musím napravit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)