9. května 2015

Makeup Revolution London paletka Iconic 2

Krásný víkend :)
Už pár týdnů (no už asi i měsíců) mám doma svou první větší paletku stínů. Jsem ráda, že jsem se nakonec rozhodla pro tuhle, protože ji využívám teď celkem hodně, když už mám čas s makeupem vyhrát. Stíny, které bych vám ještě od MRL doporučila by byla paletka pěti zapečených stínů (odkaz na recenzi), které jsou taky krásně pigmentované.


Redemption palette Iconic 2

Paletka obsahuje 12 očních stínů, které jsem vám blíže vyfotila. Jsou v ní 3 matné stíny (č. 1,5 a 12), které trochu práší a zbytek je lesklý (mají takovou měkkou konzistenci) - ty nepráší skoro vůbec a jsou úžasně pigmentované. Pár z nich jsem zkoušela i na mokro s očními kapkami a vypadaly ještě lépe a výrazněji a nijak se stín nepoškodil. Balení je jednoduché, obsahuje i oboustranný pěnový aplikátor, který se dá v klidu použít, pokud nic jiného po ruce zrovna nemáte.


1 - tělová světlá barva, která na víčku nejde skoro vůbec vidět
2 - krásně pigmentovaná zlatá
3 - tělová barva, hezká na celém víčku nebo když používáte stín na rozjasnění vnitřního koutku
4 - lesklá bronzová barva do oranžova


5 - matná světlá hnědá, ideální do záhybu oka
6 - tmavě hnědá (s trochou zelené a zlaté)
7 - (na fotce je trochu tmavší než je doopravdy) "champagne" barva, světle hnědá
8 - tmavě šedá


9 - stříbrný odstín
10 - bronzová do hněda
11 - tmavě hnědá s trochou třpytek
12 - úžasně pigmentovaná matná černá

Výdrž samozřejmě záleží na bázi pod stíny, kterou použijete, samotné jsem je ani nezkoušela (s bází Elf ze základní řady mi vydrží cca 7 hodin, pak jsou trochu slité, ale stále je na víčkách barva). Musím říct, že jsem si paletku zamilovala a když už stíny použiju, tak to jsou většinou jenom tyhle. Dobře a rychle se mi s nimi pracuje. Tuhle paletku teď nově seženete spolu s dalšími vybranými produkty od Makeup Revolution v drogerii Rossmann. Cena je jak v e-shopu (odkaz na paletku) tak v drogerii 199 Kč.

Vyzkoušeli jste nějaké oční stíny od MRL nebo jiný produkt?

10 komentářů:

  1. Mám tu zapečenou paletku a jsem s ní strašně spokojená! :) Pak jsem zkoušela ještě podlak a nadlak v 1 a ten byl k ničemu v obou způsobech použití... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s ní maximálně spokojená :) lak jsem vyzkoušela jenom ze "základní řady" a je celkem fajn, štěteček je ale dost tuhý a pruhuje..

      Vymazat
  2. Také mám tuhle paletku a používám podkladovou bázi od Artdeca a stíny vydrží na víčku celý den. :) Prostě bomba :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná paletka.. :-) asi si ji zajdu omrknout.. :-) Díky za tip :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ni zajdi kouknout, navíc když se teď prodává i v Rossmannovi :)

      Vymazat
  4. Ty barvy jsou dost podobné nové paletce od Maybelline, ale už jen kvůli nižší ceně bude mít úspěch spíš tahle :) mám od nich taky jednu paletku a s bází od Avonu vydrží neslité 9-10 hodin, akorát se mi zdá, že ztrácí během dne na intenzitě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono všechno se to snaží napodobit paletky Urban Decay takže myslím, že je asi ještě spousta paletek se stejnými odstíny :D Díky za tip na bázi :)

      Vymazat
  5. Ty barvy jsou naprosto úžasné! ♥ Škoda, že se tolik nemaluji.. ale tady ta by za to určitě stála :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)