21. května 2015

Balea Trend It Up suchý šampon

Ahoj :)
Kdo by řekl, že praxe a divadlo můžou vyčerpat... Včera jsem se vrátila večer domů a byla úplně vyřízená, takže se omlouvám, kdyby některé věty nedávaly smysl :D Před asi dvěma měsíci jsem se rozhodla, že posunu dny, kdy si myju vlasy alespoň o jeden - k tomu byl zapotřebí samozřejmě nějaký suchý šampon a i když jsem vyzkoušela vlastně dva, už mám oblíbence!


Balea trend It Up Suchý šampon 200 ml
Osvěžte svůj účes kdykoli podle potřeby. Vaše vlasy získají nový objem, zbaví se mastnoty a příjemně voní - během několika minut a bez mytí. Lehce se rozčesávají.



Nejprve bych se chtěla zmínit o tom, že vůně se asi nebude líbit každému - mě třeba moc nevoní, ale díky jeho účinkům mu to dokážu prominout - vůni ale nedokážu moc popsat (kdyžtak vyzkoušejte v obchodě). Sprej má jednoduchou aplikaci a se "střičkou" se dobře pracuje. Když sprej nanesu na vlasy z požadované vzdálenosti, tak mi na vlasech neudělá bílé fleky, jinak ano. Po vytřepání šamponu a pár minutách vypadají vlasy opravdu lépe (neřekla bych že jako umyté, ale nejsou mastné) a to třepání jim pomůže dodat i objem. Když jste pečliví, tak efekt  nemastných vlasů vydrží i celý den. Cena je krásných 60 Kč a sprej má 200 ml. Určitě bych ho doporučila vyzkoušet, nevím ale, jak by "vypadal" na tmavých vlasech (mám špinavý blond), ale za mě funguje jak má :)

Vyzkoušeli jste tenhle suchý šampon? Používáte suché šampony - jaký je váš oblíbenec?

4 komentáře:

  1. Tenhle šampon jsem měla a ta vůně byla tedy síla... jinak svou funkci ale plnil celkem dobře :) Momentálně používám suchý šampon od Schaumy, ale nejlepší mi přišel Batiste :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu Baleu na tmavé vlasy rozhodně ne, skončila jsem s celou bílou hlavou i přes to, že jsem stříkala sprej ze vzdálenosti 30 cm :D a ty vlasy nevydrží pěkné celý den, jako třeba u jiných suchých šamponů (např.Batiste, Schauma) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ho nemala ale počula som len negatívne veci, tak neviem teraz kde je pravda :) :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému sedí něco jiného, musíš vyzkoušet sama a uvidíš :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)