5. května 2015

Avon Naturals tělové spreje (květy třešně a sedmikráska s citronem)

Krásný den čtenáři :)
Jak tak čtu všude o zkouškovém a vidím letošní čtvrťáky ve škole když jdou psát maturity, tak mě mrazí po zádech.. Zaprvé z toho, že příští rok se tam budu potit já u maturit a zadruhé z toho, že do uzavření klasifikace je asi tak měsíc! (máme praxe 2 týdny a 1 týden anglické divadlo) Tak doufám, že vy jste v pohodě a všechno to zvládáte :)
Dneska vám ukážu novou vůni do rodinky tělových sprejů Avon a jednu "starší"



Cherry blossom
Tenhle sprej jsem si koupila hlavně proto, že ho měla kamarádka a věděla jsem už, jak voní. Je to sladká květinová vůně, která není ale nijak vtíravá. Nevím jak přesně voní květy třešně, ale tahle vůně se mi líbí moc.


Pink Daisy & Sicilian lemon (myslím, že tohle je nejnovější vůně, s kterou Avon přišel)
Uvažovala jsem dlouho, jestli tuhle vůni vůbec vybrat, jelikož jsem netušila, jak si Avon představuje vůni sedmikrásky. Je to taky sladší vůně a hodně v ní cítím ten citron, což mi teda vůbec ale vůbec nevadí.

Oba dva spreje mají 100 ml a já je kupovala za 59 Kč (v katalogu jsou většinou za těch 60-80 Kč co jsem vypozorovala). Jak už název napovídá, není to parfém, ale tělový sprej, takže snad ani člověk nemůže čekat, že by se na něm vůně držela celý den. Já vůni cítím jen chvíli, ale třeba z oblečení jí cítím i druhý den, když se vícekrát přes den "přestříknu". Už je používám celoročně, ale na léto budou nejlepší, jelikož i jakoby ochladí :).

Vyzkoušeli jste tělové spreje? Pokud ano, jaký vám nejvíce voněl?

6 komentářů:

  1. Tyhle spreje mám moc ráda, ráda je používám do skříně.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky párkrát napadlo, ale když objevím nějakou vůni, která se mi líbí, tak je mi líto to stříkat do skříně :D

      Vymazat
  2. Občas se ke mně nějáký dostane, nejčastěji jako dárek, jinak si je nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to začalo tím, že jsem jich několik dostala dárkem a pak jsem si je zamilovala :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)