30. května 2015

Spotřebováno - květen 2015

Hezký den :)
Dneska bez okolků jdeme rovnou na článek, který bude jako na konci každého měsíce o spotřebovaných produktech. Dělala jsem malou čistku laků na nehty, takže proto tam jsou 3 - jinak jsem lak dopotřebovala až skoro na dno jenom jednou (Gabriella Salvete Stars)...


Avon Naturals vyživující šampon s bambuckým máslem a meruňkou 2 v 1 - Tenhle šampon jste mohli vidět už v několika článcích. Hodně jsem si ho oblíbila a díky téhle mega verzi ze swapu s Radkou jsem ho používala vždycky mezi zkoušením něčeho nového, protože jsem věděla, že mi vyhovuje a udělá vždycky vlasy krásné. Psala jsem na něho i samostatnou recenzi (odkaz).
Ebelin bezacetonový odlakovač - Klasika, kterou kupuju pořád dokola, i když jsem si párkrát už říkala, že vyzkouším něco nového... Stojí 32 Kč a seženete i acetonovou verzi.
Axe Anarchy osvěžující sprchový gel - Sprcháče Axe kupuju jenom pánské, ale měla jsem vyzkoušet i ty dámské a dříve :) Vůní mi pořád připomíná hodně pánský, ale sladší. Hodně pění a na léto si určitě nějaký koupím, protože je gelový, vůně vydrží na pokožce a je jednoduše super.
Avon Naturals čistící pleťový gel s olivami - Gel nebyl vůbec špatný, ale nebyl ani ničím výjimečný, že bych ho musela mít znovu. Pleť hezky dočistil, nevysušoval, ale celkem rychle ubýval. Více se můžete dočíst v samostatné recenzi (odkaz).


proběhla další čistka laků na nehty...

Boulevard magnetický lak z KIK - Odstín je to hezký, ale schne dost pomalu a magnetický efekt se dostaví jen na pár nehtech (postup jsem dělala ale vždycky stejný...).
Flormar Pretty (P13) - Krásně čokoládově zabarvený lak, který mě celkem nalákal na další laky na nehty od Flormaru nejen z řady Pretty. Kryl už v první vrstvě a i hezky držel, více v samostatné recenzi (odkaz).
Miss Selene lak na nehty č. 167 - Těšila jsem se, až vyzkouším nějaký lak od téhle značky, ale po pár měsících byl úplně ztuhlý a ten se s ním už nedá vůbec pracovat a když už jo, tak schnutí je hoodně pomalé.
Jordana Forever Flawless pressed powder (101 Light Beige) - Dlouho mi pudr vůbec nevadil, dokud jsem si nevšimla, že v zimě jde na mé světlé pleti dost vidět jeho oranžový podtón. Mám teď jiný oblíbený pudr (transparentní od Essence), takže tenhle letí do koše - a taky kvůli toho, že ho už vůbec nepoužívám.
Balea antibakteriální gel na ruce - Klasika, která stojí asi 30 Kč a budu jí kupovat pořád dokola, pokud se u nás nezačnou prodávat antibakteriální gely Bath&Body Works teda :) Vůně je chemická alkoholová, ale už jsem si na ni celkem zvykla a nevadí mi.
Avon Care Dry & Pure roll-on deodorant Lotus Flower - Tenhle roll-on jsem objednávala tuším, když to byla novinka, ale po nějaké době jsem si vzpomněla, proč tyhle druhy deodorantů nepoužívám - nebaví mě čekat, než zaschnou, nebo se dříve o něco setřou... Špatný nebyl i hezky voněl, takže pokud máte rádi tenhle typ tak zkuste.

Co jste spotřebovali za poslední dobu vy? Baví vás číst spotřebována, nebo byste raději viděli oblíbené produkty? Dejte mi vědět do komentářů :)

9 komentářů:

  1. Hezká spotřeba. Škoda toho pudru, já třeba doma mám transparentní jen jeden a těším se, až bude pryč, nemám je ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten od Essence poslední dobou dost oblíbila, protože nemusím řešit odstín a déle mi vydrží matná pleť :)

      Vymazat
  2. Skvělá spotřeba, já za poslední týden probrala řasenky a asi 5 jich vyřadila.. :D

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám problém jen s laky na nehty, jinak nemám moc co probírat :D

      Vymazat
  3. Spotřebováno mně baví:-) Zkušenost mám jen s antibakteriálním gelem od Balea, který je má stálice. A gely od Bath&Body Works bych taky brala, velká škoda, že se u nás tahle značka neprodává:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho oblíbila, ale mohli by zkusit udělat nějaké "voňavé" :)

      Vymazat
  4. Zrovna jsem dopsala své spotřebováno :) A baví mě, ráda si prohlédnu, co kdo spotřeboval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak to moje jsem naplánovala tedy až na zítřek, hezky na poslední den :)

      Vymazat
  5. Taky jsem si vždycky říkala, že vyzkouším jiný odlakovač, ale také ho furt kupuji dokola :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)